• De stelling van vandaag luidt:
    Oude gsm's zijn beter dan de nieuwste gsm-generaties (touchscreen, internet,...)

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens, ik heb gewoon een mobiel voor bellen en smsen, voor die andere shit heb ik een ipod touch~


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    De oude heeft wel een handig toetsenboord, wat je bij de touch wel een beetje mist. Ik vind het ook wel leuk om allemaal verschillende apps te downloaden! En de batterij gaat nu wel sneller op!

    ik had een paar jaar een oude nokia,
    werkte heel goed tot dat het paard hem had ontdekt

    Yea,, mijn stelling ^^
    Ik vind de nieuwe gsm's leuker, je ontdekt altijd wel nieuwe dingen, ook al is hij een jaar oud xp. Er zijn ook meer voordelen aan de nieuwste gsm's, je weet nooit wanneer je je internet nodig hebt of een gps,... Natuurlijk zijn deze gsm fragieler en helaas ook duurder.


    MUSIC && FASHION

    Ach zolang ik er mee kan bellen en smse vind ik het al best verder bemoei ik me er niet mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens, op het vlak wat een gsm moet kunnen (sms'en en bellen dus) zijn oude gsm's het beste. Ze verslijten ook meestel minder snel en je wordt niet afgeleid door al die tough en andere toepassingen.


    Militat omnis amans

    Internet -applaus, jeeh-
    Oude mobiels kan je mee gooien, nu niet meer.
    Dus tja


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    RINGDINGDONG schreef:
    Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
    Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig