• De stelling van vandaag luidt:
    Oude gsm's zijn beter dan de nieuwste gsm-generaties (touchscreen, internet,...)

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    aan de ene kant wel.
    ik heb touch en wifi, en hij is slooom!


    In Westmeath Mullingar born and raised. on Quizlet is where is spend most of my days.

    Heb een iPhone gehad,heb die weggedaan en heb weer een oud ding.Zolang dat maar bluetooth,muziek heeft en je er mee kunt bellen en sms'en ben ik blij.


    Travel, discover, live, enjoy, smile

    Ik heb een koelkast typ en ik vind hem geweldig. Niet al die ingewikkelde apps en weetikveel. Gewoon bellen en sms-en waar ze in eerste instantie voor gemaakt zijn. Lekker simpel. Internetten doe ik wel achter de computer, is nog makkelijker ook.


    it's so empty living behind these castle walls

    EarthAngell schreef:
    Valt mee. Alleen heb ik het gevoel dat de gsm's van deze tijd sneller kapot gaan dan die van vroeger , Ze lopen vast (internet) of ze zijn sneller breekbaar (MijnIphone. :S )
    Of heb ik alleen dat. Nou ja.. ik weet teminste dat ik niet echt handig ben met die van dze tijd. :$
    ghehe

    <3


    Je hebt gelijk hoor. De gsm's van vroeger gingen echt veel minder snel kapot. Alhoewel degene die ik nu heb is maandag uit mijn zak geval op de harde beton en bijna is er toen een paard op gaan staan maar hij had niks. Dus ik denk dat het ook gewoon van het type dat je hebt afhangt.

    RINGDINGDONG schreef:
    Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
    Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig

    + i love my bb en ik kan echt neit meer zonder haar (A)

    RINGDINGDONG schreef:
    Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
    Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    ik vind dat nieuwe gsm's beter zijn
    ze zijn kleiner en beter en je kan er meer mee doen


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Jep. Eens. Ik heb een klassieke Nokia en dat ding gaat niet kapot -en ik ben verslaafd aan de Snake op mijn schatje-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Obliviate schreef:
    Eens, met al dat touchgedoe kan ik absoluut niet werken. Ik ben al blij als de mijne kan smsen en bellen. Al kan hij wat meer, maar dat is eigenlijk allemaal niet nodig voor me.
    Al ben ik wel blij met kleurenscherm.


    effort never betrays you

    Idk
    k heb nog geen nieuwe dus k kan t ook niet echt vergelijken.
    mn oude doet t nog steeds :P


    human by birth, Wolf at heart ^^

    Normaal ben ik eens, ik heb altijd een oude gsm gehad maar nadat ik mijne 2 jaar had begon hij toch een beetje raar te doen dus nu heb ik zo eentje met een echt toetsenbord gekocht van een vriendin :) Maar ik ben het toch eens


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    De nieuwe gsm's zijn mooier. Spijtig genoeg heb ik er zo geen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vind van niet :Y)

    Het enigste probleem is dat deze niet net zo stevig zijn als de oudexD

    Je moet er ook niet mee gaan voetbalen(A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    RINGDINGDONG schreef:
    Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
    Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Zeker weten. Wie kent er nog de oude Nokia, met sneak er op xD. Dat is zo'n geniaal ding. Wou dat ik heb nu nog kon kopen xD


    Love sheds light one the darkest of times