• Ik vind het coewl dat TH terug komt^^I like that.Maar wat vonden jullie er nou van dat ze in Amerika waren?Want sommige zitten te zeiken van ik ben geen fan meer,want ze laten ons in de steek.Maar dat vind ik zielig,dus zijn jullie gewoon nog fan of niet?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Amerika is stom ik en nicol gaan wereldoverheersing doen en Amerika is als eerste aan de beurt!! Je bnt BTW aan het spammen x'D


    *He's the one.

    tuurlijk altijd we zijn ze heus niet kwijt als ze alleen amerika zouden blijven zou dat heel dom van hun zijn dankzij ons hebben zij al die jaren hun awards gewonnne


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    x] wereldoverheersing?

    Hoezo dat bitch? x'D

    JAAAA, ik ben nog een fan. Er was 1 dag dat ik me ene beetje in de steek gelaten volede maar nu is da helemaal weg. Ik ben blij dat ze terugkomen en nu maar hopen dat America hun niet helemaal heeft verkloot.

    Ze laten ons niet in de steek :@ Daar wordt IK juist boos van. Als ze dat zeggen. Ik ben juist blij voor ze dat ze hun droom kunnen waarmaken.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Joa wereldoverheersing ik en nicol x'D


    *He's the one.

    IK DOE MEE =D

    x'D


    *He's the one.

    Er was even een periode dat ik geen fan meer was door Amerika totdat ik weer Schrei hoorde en toen werd ik weer fan x]

    Ik weet het niet;

    1. ik ben blij voor hun

    2. ik ben bang dat ze Europa gaan vergeten


    Being happy doesn't mean everything is perfect.

    KIm dat doe je goed!! x'D en Siham kan niet meer antwoorden x'D


    *He's the one.

    WANNEER KOMEN ZE DAN?:|


    you are no greatest love but disappointment in my life

    KIm dat doe je goed!! x'D en Siham kan niet meer antwoorden x'D

    Wat doe ik goed? [Blond]

    ik ben en blijf een fan!!!het suckt wel da ze in amerika zijn enzo maar das geen rede om geen fan meer te zijn ofz!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    (...)
    Wat doe ik goed? [Blond]


    dt je weer fan bent!! x'D


    *He's the one.