• Omdat ik na het volgende schooljaar naar Amerika wil, moet ik véél gaan sparen. Op dit moment werk ik alleen nog niet, dat komt omdat ik net veertien ben. Ik heb wel gesolliciteerd bij een restaurant -ze zouden me bellen als ze iemand nodig hadden- maar voor de rest heb ik, naast mijn zakgeld/kleedgeld, geen inkomen.
    Heeft iemand nog een idee voor een bijbaantje, vanaf 14 jaar?
    Folders rondbrengen ben ik dus gewoon NIET van plan, omdat ik redelijk ver weg van alles af woon. Misschien moet ik wel even zeggen dat ik erg goed ben in Engels, maar of je daar op je veertiende al wat extra's aan hebt..

    Bedankt voor de moeite!


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Smeagol schreef:
    ga in de keuken helpen bij een bijaarden tehuis.

    Ik wil me nergens mee bemoeien maar ik 15 niet een beetje jong om naar Amerika te gaan?

    ja, het is wel redelijk jong ja. maar ik ga een jaar high school doen. niet dat ik daar alleen een jaar zit, ik kom dan bij een gastgezin.
    en ik wil gewoon een jaar high school doen (:

    @Qlimax: dat is wel een goed idee, misschien vraag ik dat wel!


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    BlackWisdom schreef:
    (...)
    ja, het is wel redelijk jong ja. maar ik ga een jaar high school doen. niet dat ik daar alleen een jaar zit, ik kom dan bij een gastgezin.
    en ik wil gewoon een jaar high school doen (:

    @Qlimax: dat is wel een goed idee, misschien vraag ik dat wel!


    Oh ik dacht dat je daar op kamers ging zitten op je 15de:)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Oh ik dacht dat je daar op kamers ging zitten op je 15de:)

    hahaha, nee dat ben ik niet van plan.
    daarvoor is vijftien zéker te jong, en het lijkt me bovendien verschrikkelijk om in mn eentje dan al op kamers te wonen!


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    BlackWisdom schreef:
    (...)
    hahaha, nee dat ben ik niet van plan.
    daarvoor is vijftien zéker te jong, en het lijkt me bovendien verschrikkelijk om in mn eentje dan al op kamers te wonen!


    ja dat dacht ik ookxD
    ik dacht wow.
    Maar bijaarden zorg en daar eten maken enzo betaalt ook goed en volgens mij mag je dat doen als je 14 bent


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Je kan altijd gewoon folder gaan lopen.
    Of schrijf een goed boek :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Je kan altijd gewoon folder gaan lopen.
    Of schrijf een goed boek :Y)

    hahaha, de kans dat het boek echt góéd is,
    en dus ook geld oplevert is erg klein.
    waarschijnlijk ga ik nu bij de hema werken,
    of bij de appie.

    @Smeagol: hm, eigenlijk ben ik niet helemaal super goed met bejaarden, ghehe.


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    BlackWisdom schreef:
    (...)
    hahaha, de kans dat het boek echt góéd is,
    en dus ook geld oplevert is erg klein.
    waarschijnlijk ga ik nu bij de hema werken,
    of bij de appie.

    Ach ja, het was te proberen
    Bij de hema of bij appie is wel een goed idee, maar mag dat al als je 14 bent? Hier bij mij in het dorp namelijk niet :X


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)
    Ach ja, het was te proberen
    Bij de hema of bij appie is wel een goed idee, maar mag dat al als je 14 bent? Hier bij mij in het dorp namelijk niet :X

    ach, vragen en mijn nummer achterlaten kan geen kwaad, toch?


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    ik denk dat als je veertien bent je nog niet echt heel veel kan vinden, meestal is vijftien het minimum ofzo
    ik weet het niet zeker hoorxD

    Haha toeval, ik ben ook opzoek naar een bijbaantje om volgend jaar naar amerika te gaan (;
    Je kan oppassen, maar volgens mij is dat vanaf 15.. Of je kan aan familie/vrienden vragen of zy iets voor je weten


    Let us die young or let us live forever.

    oppassen verdient goed.


    Life is a beautiful struggle

    GOTCHAx schreef:
    Haha toeval, ik ben ook opzoek naar een bijbaantje om volgend jaar naar amerika te gaan (;
    Je kan oppassen, maar volgens mij is dat vanaf 15.. Of je kan aan familie/vrienden vragen of zy iets voor je weten

    haha, da's ook toeval (:

    @ILOVERUBEN: er wonen niet zo veel kleine kinderen bij mij in de buurt, maar oppassen lijkt me wel een leuk baantje!


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    FOEMP schreef:
    15 is al jong voor een bijbaantje, dus ik denk niet dat je als 14jarige veel zal kunnen vinden. :'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''