• ik vind het dus zo dom siham is zeg maar gebant omdat ze bomm voor domme kutslet uischold oke maar als iemand bijvoorbeeld jou uitscheld voor trut of weet ik veel kan jij die gene ook niet bannen en ik vind het dus gewoon super dom dat je dan drekt word gebant op het forum want als wij door zoiets worden uitgescholden gebeurt er niks aan ._.


    Siham:
    Ik heb hier nu ook al een ban op,terwijl we helemaal geen waarschuwingen hebben gekregen.Jezus zeg¬¬'


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Voor schelden geven we altijd een waarschuwing/ban. Net nog eentje. Jullie melden het gewoon niet.

    jawel ik heb zoiets vaak zat gemeld bij een moderator.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Voor schelden geven we altijd een waarschuwing/ban. Net nog eentje. Jullie melden het gewoon niet.


    Wat melden we niet? Dat er gescholden word?

    Daarnaast voor de duidelijkheid heb ik níet gebant om dat gescheld.
    Ik stuurde gewoon een pb dat ik het niet pikte. Die ban deed een andere mod die vond dat het tever ging.
    Ga maar door met me haten enzo.

    Moeten we ik bij elke keer dat ik uitgescholden wordt het zeggen?! :8 Dan ben je nog wel even bezig hoor.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ja, sommige doen dat wel.
    En dan doen we er ook iets mee.

    Daarnaast voor de duidelijkheid heb ik níet gebant om dat gescheld.
    Ik stuurde gewoon een pb dat ik het niet pikte. Die ban deed een andere mod die vond dat het tever ging.
    Ga maar door met me haten enzo.

    ik heb ook niet gezegt dat jij haar hebt gebant ofzo u.u


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Daarnaast voor de duidelijkheid heb ik níet gebant om dat gescheld.
    Ik stuurde gewoon een pb dat ik het niet pikte. Die ban deed een andere mod die vond dat het tever ging.
    Ga maar door met me haten enzo.


    Ik haat geen een van de mods, omdat ik weet dat ze alleen maar doen wat er van ze verwacht word..

    Moeten we ik bij elke keer dat ik uitgescholden wordt het zeggen?! :8 Dan ben je nog wel even bezig hoor.

    Ja,dat gebeurd zo vaak ofzo,er zijn zelfs mensen die schelden me uit omdat ik dan bijvoorbeeld een serie verwijder ofzo dus tja dan ben ik nog wel even bezig.

    (...)
    mee eens! banne ze verdomme mense terwijl ze eens nog geen rede hebbe ofzo! weetje, je wordt al geband, omdat je gewoon effe een gezellig topic hebt gemaakt! oke, en een beetje de mods uitscheld! but so what?!
    en wat dan nog het ergste is, ik word niet gebant, (nog niet xD) terwijl gusticoaster wél wordt geband, terwijl ze niks verkeerd ofzo had gedaan! echt erover! kutmods!
    en, bomm is de grootste! die sluit echt ieder topic dat haar nie aanstaat! egoistisch kreng!


    xD kdenk wel ni da ze da gaan toelate zo n forum zonder moderators >.<

    Ja, sommige doen dat wel.
    En dan doen we er ook iets mee.


    Okey ik wist niet eens dat dat kon -.-

    (...)

    xD kdenk wel ni da ze da gaan toelate zo n forum zonder moderators >.<
    idd


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)

    xD kdenk wel ni da ze da gaan toelate zo n forum zonder moderators >.<

    Nee helaas niet

    Daarnaast voor de duidelijkheid heb ik níet gebant om dat gescheld.
    Ik stuurde gewoon een pb dat ik het niet pikte. Die ban deed een andere mod die vond dat het tever ging.
    Ga maar door met me haten enzo.

    owh dus gij hebt dan ook nie gusticoaster en umbrilla en evalovesbill gebant zeker? :8
    al betwijfel ik da wel, want die krege een ban, nada ze Uu gastenboek hadde volgezet!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Iedereen kan het altijd melden wanneer er gescholden wordt. We zullen dan per geval bekijken of de scheldpartij zodanig is dat er geband gaat worden. Vaak is een waarschuwing voldoende.

    In het geval van siham is de ban trouwens niet meer dan terecht.


    Dit is mijn signature...