• De stelling van vandaag luidt:
    Jimmy Wales van Wikipedia is een genie.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Lanvin schreef:
    Jimmy Neutron! (nerd)
    Haha sorry moest even.


    Hope goes lost but never dies.

    Slim ja, een genie? nee


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    VIPpas schreef:
    stiekem wist ik niet eens wie Wikipedia had op gericht


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niet perse. Wel goed dat hij de site heeft gemaakt. Voor verslagen, spreekbeurten en werkstukken is het echt superhandig.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    reyon schreef:
    of hij een genie is weet ik niet, maar wikipedia oprichten was wel slim bedacht (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Square schreef:
    Wikipedia is natuurlijk heel erg goed, maar verder heb ik geen idee wat die man eigenlijk allemaal heeft gedaan of hoe hij is. Maar alleen door het oprichten van een site word je in mijn ogen nog geen genie. (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Zeker maar dat vind ik sowieso wel van mensen die veel van computers en zo. En het idee is ook geweldig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een genie niet echt, maar ik vind het wel geweldig van hem dat hij de site gratis en reclamevrij houdt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    VIPpas schreef:
    Genie is een groot woord. Het was slim om wikipedia aan te maken maar voor de rest...


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    reyon schreef:
    of hij een genie is weet ik niet, maar wikipedia oprichten was wel slim bedacht (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Huh, is hij de oprichter van Wikipedia? Weer wat geleerd :')
    Nou, het is goed dat hij dat heeft gedaan maar daarom is hij nog geen genie.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mensen hebben het er zelf op gezet al dat slimme gedoe, hij heeft gezorgd dat er een site was waarop dat kon.
    -je kan teksten erop veranderen enzeu-


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.