• Hellooo People.

    Ik ga waarschijnlijk binnenkort een nieuwe quiz starten, aangezien mijn andere een beetje is gestrand.
    Ik kies de Beste Niet de eerste [tezij die goed is, maar dat spreekt vanzelf] =D

    De rollen zijn:
    - Hoofdrol.
    - Beste vriendin Hoofdrol.
    - Een nog onbekend meisje.

    Thats it.
    XD

    Hier gaat de quiz Over:
    Een meisje gaat naar een concert van tokio hotel. Ze hoopt natuurlijk dat Bill of Tom haar ziet, maar dat gebeurt helaas niet. Het concert was geweldig en na afloop zitten zij en haar vriendin joelend in de auto. Ineens botsen ze tegen iets op. Ze verliest haar bewustzijn en word weer wakker in het ziekenhuis. Ze heeft gekneusde ribben en een hersenschudding. Ze moet voor onderzoek een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ze heeft gehoord dat er nog een jongen in het ziekenhuis ligt, de jongen met wie ze botsten. Ze wil hem gaan bezoeken, aangezien het blijkt dat het met hem best slecht gaat. Als ze samen met haar vriendin De kamer van de jongen Binnenstapt krijgt ze de schrik van haar leven, of is dit nou het mooiste wat haar kon gebeuren?

    Het klinkt mischien saai, maar ik denk dat hij best leuk kan worden?

    Wat ik moet weten:
    - Je naam.
    - Een duidelijke Foto [Geen Scene Of Emo]
    - Een leuk tekstje of Whatever.



    xx SxHeadphone


    In your Shadow i can Shine


    Hoofdrol óf BF hoofdrol

    Name; Mandy
    Age; 17
    Likes; Op Tom geilen, gitaar spelen, zingen, muziek luisteren en meekrijsen, Tokio Hotel, emo's, regen
    Dislikes; Huppelkutjes, spinnen, de zon
    Karakter; Heel bitchy als het moet, niet op mijn mondje gevallen, egoïstisch, aardig en spontaan
    Picture; http://www.bidadari.com.my/wp-content/uploads/2008/03/michelle-trachtenberg.jpg
    About myself; Alohaa dudes! Mandy is de naam. Ik word ook wel eens BlackBitch genoemd. Omdat ik zwart haar heb en ik kan soms een enorme bitch zijn, vooral als het om huppelkutjes gaat. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus ik geef vaak een grote bek terug. Verder ben ik heel sociaal en met mij kan je een goed praatje maken! Ohnee, mijn ego spreekt weer eens. Mijn hobby's zijn zingen, gitaarspelen, meekrijsen met de muziek en emo's. Ik hou niet zo van shoppen, veel te vermoeiend.

    Heb je nog een plaatje nodig?


    a figment of your imagination

    Ooooh!!! Vet coewl! Mag ik de hoofdrol misschien? Info volgt!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    hoofdrol of bf hoofdrol,info komt :]
    - Je naam.
    joyce
    - Een duidelijke Foto [Geen Scene Of Emo]
    http://oceanup.typepad.com/oceanup/images/2008/03/26/chelsea.jpg
    - Een leuk tekstje of Whatever.
    Heeej lievekes,mijn naam is joye n_n ben zo juist 17 jaar geworden..maar dat doet er niet veel toe.ik ben een ongeloofelijke fan van tokio hotel,al 4 jaar.ik ben ondertussen wel al naar een heel boel concerten geweest.en heb veel meegedaan aan meet en greets,maar dat geluk heb ik nog nooit gehad.Maar ik blijf er in geloven,dat op een dag ik ooit wel de jongens zal tegen komen..en dat mijn leven perfect zal zijn!

    Gut. =')


    In your Shadow i can Shine

    ik wil natuurljk de hoofdrol (A)

    naam ; tanya
    foto ; http://nl.netlog.com/_wakemeupwhenseptemberends
    leuk tekstje ; oke, ff denke , ach , ik tip wel een tekstje als ik het word andrs niet :D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Hoofdrol.

    Name; Mandy
    Age; 17
    Likes; Op Tom geilen, gitaar spelen, zingen, muziek luisteren en meekrijsen, Tokio Hotel, emo's, regen
    Dislikes; Huppelkutjes, spinnen, de zon
    Karakter; Heel bitchy als het moet, niet op mijn mondje gevallen, egoïstisch, aardig en spontaan
    About myself; Alohaa dudes! Mandy is de naam. Ik word ook wel eens BlackBitch genoemd. Omdat ik zwart haar heb en ik kan soms een enorme bitch zijn, vooral als het om huppelkutjes gaat. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus ik geef vaak een grote bek terug. Verder ben ik heel sociaal en met mij kan je een goed praatje maken! Ohnee, mijn ego spreekt weer eens. Mijn hobby's zijn zingen, gitaarspelen, meekrijsen met de muziek en emo's. Ik hou niet zo van shoppen, veel te vermoeiend.

    Heb je nog een plaatje nodig?


    Yes Dude. ='D


    In your Shadow i can Shine

    JOCESTAR Heeft de hoofdrol. JEUJ.

    ComeOnDeadPeople.
    I Want More Adds =)


    In your Shadow i can Shine

    - Je naam. Say

    - Een duidelijke Foto [Geen Scene Of Emo] http://81.174.67.118/images/avril_lavigne_face.jpg (Als het geen goede foto is mag je hem best veranderen!)

    - Een leuk tekstje of Whatever.
    Hallo! Say is de naam aangenaam! Rare naam? Krijg ik vaker te horen maar wen er dan maar aan! xD In dat opzicht lijken mijn naam en ik wel op elkaar, beide raar.. Waarom ik raar ben? Omdat ik vgewoon raar ben, dat vindxen mensen van mij. Ik hou van onweer, en regen, heerlijk om dan buiten te lopen. Ik besteed ook veel tijd aan tekenen en schrijven, uitgebreid tekenen en het schrijven van liedjes, verhalen en gedichten zijn mijn hobby's, maar nog meer hou ik van muziek luisteren. Mijn tweede naam is music! Ik kick er gewoon op, het betekend veel voor me, right? Ik speel ook gitaar, nog een hobby van me, lekker mn agressie kwijt raken! Mijn ogen zijn blauw. Maar ze hangen af van mijn stemming, als ik verdrietig of eenzaam ben lichtblauw, als ik blij ben donkerblauw en als ik boos ben grijzig. Mijn vriedinnen vinden dit cool, ik niet, ik háát het om mensen mij gevoelens te laten moeten zien. Al helemaal als ik ze niet vertrouw. Maar ik moet weg! Mn vriedin en ik gaan naar een concert! Van wie? Mijn favo band Tokio Hotel! :D
    Xx Say

    (Hoop dat het goed is!)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Het hoort bij promotie ;)
    -verplaatst-

    Rol; Hoofdrol of bf hoofdrol
    Naam: Dora
    Leeftijd: 17
    likes; TokioHotel, Tom, Guys, Guitar, make-up
    dislikes: nerds, insecten
    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^
    http://flyboyz.files.wordpress.com/2008/05/jessica_alba_1_221120061.jpg
    Sorry als hij niet goed is! Zeg het dan, dan verander ik hem wel. Het is gewoon omdat ik deze zo leuk vindt x'D
    Tekstje:

    Hellooo, peoples. x'3
    Dora hiero. Ik ben 17 jaartjes oud, bijna afgestudeert van die K*Tschool dus. Ik snap die mensjes dus Niet die dat ons daar naar toe sturen. wat is het nut daar nu van? Ik hou erg veel van uitgaan en gitaar spelen. B'cause he's my best friend x'D. Ik ben echt ongelooflijke grote fan van TokioHotel, en dan vooral van Tom. Hij is ook zo mooi! *Zucht*.. Vele zeggen van mij dat ik mooi ben, maar zonder mijn make-up zou ik toch doodgaan ö! (Niet letterlijk bedoeld -.-" ) Dis al die wannabe's die denken hét te zijn. en van die kleine insectjes die mij altijd prikken, en waar ik gillend van wegren! *Gniffel* x'D
    Seeya! x

    Ik wil hoofdrol want jij hebt in mijn Quiz ook een rol >< Info komt!


    Je naam. Annelies

    - Een duidelijke Foto [Geen Scene Of Emo]http://www.girlskickbutt.com/images/girls/rachel_bilson/rachel_bilson_011.jpg

    - Een leuk tekstje of Whatever.

    Haaii^^
    mijn naam is dus Annelies en ik ben al 16 jaar oud. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop, streetdance en soms zing ik ook wel eens maar dat alleen als er geen mensen in de buurt zijn. Ik houd veel van m'n vrienden, CreamCup's, chocolade, Hello Kitty, muziek, CupCake's en familie. Maar ik heb een echte bloedhekel aan irritante of arrogante mensen, spinnen insecten en Egotrippers. Mijn haar is dus bruin, en krullend maar soms is het ook wel stijl. Ik ben een échte Tokio Hotel fan en als je dat niet aanstaat is dat jouwn probleem hoor niet het mijne! Omdat ik dus volgens vele mensen gefreakt ben van Tokio Hotel ga ik ook nog eens binnenkort naar hun concert! Ik kijk er echt naar uit en hoop stiekem dat Bill&Tom mij gaan opmerken tussen al die massa menigte. Ik hoop er echt zoooo hard op! Niet normaal meer! Maar, uhmm mensen, ik moet gaan want ik ga shoppen voor het concert!

    Ciaoz(H)

    JOCESTAR Heeft de hoofdrol. JEUJ.

    ComeOnDeadPeople.
    I Want More Adds =)


    Okay, mag ik dan BF hoodrol zijn! *puppyeyes*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Danku voor de rol liefje n_n
    x

    (...)

    Okay, mag ik dan BF hoodrol zijn! *puppyeyes*


    Joyce is wel mijn bf, hea (puh)
    Sorry n_n (A)

    Ik heb mijn foto verandert n_n