• Hellooo People.

    Ik ga waarschijnlijk binnenkort een nieuwe quiz starten, aangezien mijn andere een beetje is gestrand.
    Ik kies de Beste Niet de eerste [tezij die goed is, maar dat spreekt vanzelf] =D

    De rollen zijn:
    - Hoofdrol.
    - Beste vriendin Hoofdrol.
    - Een nog onbekend meisje.

    Thats it.
    XD

    Hier gaat de quiz Over:
    Een meisje gaat naar een concert van tokio hotel. Ze hoopt natuurlijk dat Bill of Tom haar ziet, maar dat gebeurt helaas niet. Het concert was geweldig en na afloop zitten zij en haar vriendin joelend in de auto. Ineens botsen ze tegen iets op. Ze verliest haar bewustzijn en word weer wakker in het ziekenhuis. Ze heeft gekneusde ribben en een hersenschudding. Ze moet voor onderzoek een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ze heeft gehoord dat er nog een jongen in het ziekenhuis ligt, de jongen met wie ze botsten. Ze wil hem gaan bezoeken, aangezien het blijkt dat het met hem best slecht gaat. Als ze samen met haar vriendin De kamer van de jongen Binnenstapt krijgt ze de schrik van haar leven, of is dit nou het mooiste wat haar kon gebeuren?

    Het klinkt mischien saai, maar ik denk dat hij best leuk kan worden?

    Wat ik moet weten:
    - Je naam.
    - Een duidelijke Foto [Geen Scene Of Emo]
    - Een leuk tekstje of Whatever.



    xx SxHeadphone


    In your Shadow i can Shine

    Rol: Hoofdrol of BF hoofdrol
    Je naam: Nickita
    Een duidelijke Foto [Geen Scene Of Emo]:
    http://www.quizlet.nl/images/2008/35/wdbnvhabrennapdt.jpg
    Een leuk tekstje of Whatever:
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 17 bijna 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik ben best zenuwachtig wand ik ga vanavond naar een concert van th en ik hoop natuurlijk dat ze mij zien ;)
    Vedder zing ik graag en schrijf ik ook tekesten
    En ga de deur nooit uit zonder mijn mp3 wand zonder muziek is er geen leven zeg ik altijd xD
    maar Ik kan ook een bitch zijn als het moet om bijv voor mijn vrienden op te komen;)
    Maar ik moet nu gaan mijn mob gaat af mzzl (K) HVJ


    You can't touch music but music touch you