• Hellooo People.

    Ik ga waarschijnlijk binnenkort een nieuwe quiz starten, aangezien mijn andere een beetje is gestrand.
    Ik kies de Beste Niet de eerste [tezij die goed is, maar dat spreekt vanzelf] =D

    De rollen zijn:
    - Hoofdrol.
    - Beste vriendin Hoofdrol.
    - Een nog onbekend meisje.

    Thats it.
    XD

    Hier gaat de quiz Over:
    Een meisje gaat naar een concert van tokio hotel. Ze hoopt natuurlijk dat Bill of Tom haar ziet, maar dat gebeurt helaas niet. Het concert was geweldig en na afloop zitten zij en haar vriendin joelend in de auto. Ineens botsen ze tegen iets op. Ze verliest haar bewustzijn en word weer wakker in het ziekenhuis. Ze heeft gekneusde ribben en een hersenschudding. Ze moet voor onderzoek een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ze heeft gehoord dat er nog een jongen in het ziekenhuis ligt, de jongen met wie ze botsten. Ze wil hem gaan bezoeken, aangezien het blijkt dat het met hem best slecht gaat. Als ze samen met haar vriendin De kamer van de jongen Binnenstapt krijgt ze de schrik van haar leven, of is dit nou het mooiste wat haar kon gebeuren?

    Het klinkt mischien saai, maar ik denk dat hij best leuk kan worden?

    Wat ik moet weten:
    - Je naam.
    - Een duidelijke Foto [Geen Scene Of Emo]
    - Een leuk tekstje of Whatever.



    xx SxHeadphone


    In your Shadow i can Shine

    Onbekend meisje of Bf

    - Je naam. Charissa

    - Een duidelijke Foto [Geen Scene Of Emo] http://a.abcnews.com/images/GMA/nm_mandy_moore_071117_ssv.jpg

    - Een leuk tekstje of Whatever. Hoi Mensjjes daar. Ik ben charissa een meisje,, jup of had je dat nog niet door. Ik Ben verslaafd aan redBull en ik hou van hondjjes. Chocolade dat is een verslaving van me en ik haat Spinnen. Bubai.x33


    *He's the one.

    Ik wil ook een rol :( Mag ik de vriendinvan Bill anders worden (A) mijn dingen slingeren hier ergens rond maar omdat jij ook een rol in mijn Quiz hebt (puh)

    (...)

    Okay, mag ik dan BF hoodrol zijn! *puppyeyes*


    Misschien moet je maar eens wat info erop zetten dan?


    In your Shadow i can Shine

    (...)

    Joyce is wel mijn bf, hea (puh)
    Sorry n_n (A)


    xD Whahaha xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Misschien moet je maar eens wat info erop zetten dan?


    Heb ik al gedaan sgat! Kopieër het zo ff voor je!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik wil ook een rol :( Mag ik de vriendinvan Bill anders worden (A) mijn dingen slingeren hier ergens rond maar omdat jij ook een rol in mijn Quiz hebt (puh)


    Ik wou dat het zo ging...
    Als jij tot nu toe de beste blijft krijg je wel een rol. Het gaat er niet om dat ik al een rol heb, en dus jou moet kiezen, het gaat erom dat jij goed moet zijn.
    Okè?
    StillLoveYou.


    In your Shadow i can Shine

    Okay dan
    LofJoe2

    - Je naam. Say

    - Een duidelijke Foto [Geen Scene Of Emo] http://81.174.67.118/images/avril_lavigne_face.jpg (Als het geen goede foto is mag je hem best veranderen!)

    - Een leuk tekstje of Whatever.
    Hallo! Say is de naam aangenaam! Rare naam? Krijg ik vaker te horen maar wen er dan maar aan! xD In dat opzicht lijken mijn naam en ik wel op elkaar, beide raar.. Waarom ik raar ben? Omdat ik vgewoon raar ben, dat vindxen mensen van mij. Ik hou van onweer, en regen, heerlijk om dan buiten te lopen. Ik besteed ook veel tijd aan tekenen en schrijven, uitgebreid tekenen en het schrijven van liedjes, verhalen en gedichten zijn mijn hobby's, maar nog meer hou ik van muziek luisteren. Mijn tweede naam is music! Ik kick er gewoon op, het betekend veel voor me, right? Ik speel ook gitaar, nog een hobby van me, lekker mn agressie kwijt raken! Mijn ogen zijn blauw. Maar ze hangen af van mijn stemming, als ik verdrietig of eenzaam ben lichtblauw, als ik blij ben donkerblauw en als ik boos ben grijzig. Mijn vriedinnen vinden dit cool, ik niet, ik háát het om mensen mij gevoelens te laten moeten zien. Al helemaal als ik ze niet vertrouw. Maar ik moet weg! Mn vriedin en ik gaan naar een concert! Van wie? Mijn favo band Tokio Hotel! :D
    Xx Say

    (Hoop dat het goed is!)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)


    Grapje Lieverd. Ik dacht even dat je een andere was (A)


    In your Shadow i can Shine

    (...)

    Grapje Lieverd. Ik dacht even dat je een andere was (A)


    Geeftniet hoowr! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Onbekend meisje of Bf

    - Je naam. Charissa

    - Een duidelijke Foto [Geen Scene Of Emo] http://a.abcnews.com/images/GMA/nm_mandy_moore_071117_ssv.jpg

    - Een leuk tekstje of Whatever. Hoi Mensjjes daar. Ik ben charissa een meisje,, jup of had je dat nog niet door. nauw ik heb een grote familie zeggen de meeste, Ik heb 3broers en een zus. Mijn vader en moeder zijn nog samen en mijn moeder is weer zwanger van een meisje. Ik ben de oudste van de 5 binnenkort 6. Ik heb een Hond Douschka en ik hou van de zee, maar ik moet gaan op mijn jongste broertje passen.x333


    Zou je een ander tekstje willen doen?
    want nu vertel je dingen, die ik niet in mijn verhaal had gepland ^^
    Dus gewoon een beetje neutraal. =D


    In your Shadow i can Shine

    LOLLIPOPX3 word De BF.

    En Dat Is NIET omdat ze zo aan het zeuren was xD, maar omdat ze gewoon tot nu toe wel het beste was, en ik gewoon een beetje snel aan mijn quiz zou willen schrijven =D
    Nu het onbekende meisje nog...


    In your Shadow i can Shine

    LOLLIPOPX3 word De BF.

    En Dat Is NIET omdat ze zo aan het zeuren was xD, maar omdat ze gewoon tot nu toe wel het beste was, en ik gewoon een beetje snel aan mijn quiz zou willen schrijven =D
    Nu het onbekende meisje nog...


    phuh (puh)
    Nee, maakt niet uit.

    Annelies!
    Hoor je nu niet heel blij te zijn? (flower)


    xx


    In your Shadow i can Shine

    (...)

    Zou je een ander tekstje willen doen?
    want nu vertel je dingen, die ik niet in mijn verhaal had gepland ^^
    Dus gewoon een beetje neutraal. =D


    ke x'D


    *He's the one.