• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Rose glimlachte en kreeg blosjes op haar wangen. Wat was hij toch lief. 'Ja gezellig' zei ze.

    Modeste keek boos naar Rose. Ze moest een andere manier vinden om Dean voor haar te winnen. Opeens kreeg ze een gloeilamp boven haar hoofd. Ze had het perfecte idee/plan om Dean bij haar te krijgen. Liefdesdrank. Ofcourse, dat ze daar niet eerder aan had gedacht.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Sarita keek naar Modeste er veranderde iets in haar blik.
    'Nou dat is dan afgesproken,' zei Dean tegen Rose.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rose leunde naar Dean toe en gaf hem een zoen. 'Ik hou van je' fluisterde ze zacht in zijn oor.

    Modeste kreeg een brede glimlach op haar gezicht, over twee dagen of misschien wel morgen zou ze hem krijgen. Dan zou hij eindenlijk de hare worden. Ze keek naar Fred. Ze had die nietsnut niet nodig, ze kon het veel beter alleen af. 'Nou jongens, ik ga ik zie jullie nog wel toedeloe' zei ze terwijl ze wegliep. Ze moest haar drankje voor gaan bereiden. Het drankje dat Dean's leven in één slok zou veranderen.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Wat gaat die nou doen?' vroeg Dean.
    'Weet ik niet,' zei Fred. 'Maar ik ga.' Hij liep weg.
    'Zullen we ook gaan dan laten we die daar alleen,' zei Dean en hij trok Rose mee. Niet wetend wat er vanavond in zijn pompoen sap zou zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste zat in de wc van jammerende jenny haar brouwsel klaar te maken toen ze opeens gejank hoorde. 'Jenny, doe rustig, ik moet me concentreren' snauwde ze tegen Jenny. 'Weet je zeker dat dat een goed idee is Modeste?' vroeg Jenny aan haar. 'Ja, natuurlijk, mijn ideeën zijn altijd goed.' Modeste stopte als laatste een in stukjes geknipte haar van haarzelf in het brouwsel en schoot het daarna in een klein flesje. Ze lachte in zichzelf. It's showtime!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Waar wil je heen?' vroeg Dean aan Rose.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 23:36 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Hmm' Rose dacht na. WIlde ze alleen met hem samen zijn? of wilde ze wat tijd voor haar zelf. Nee ze wilde bij hem blijven. 'Zullen we naar de leerlingenkamer gaan?' vroeg ze met een glimlach.

    Ik ga zo slapen dus we doen dat van de liefdesdrank wel morgen oke;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Nouhou :( NIet eerlijk nog paar minuten -kijkt lief-

    'Ja. Dan gaan we gelijk wat drinken,' zei Dean. Hij sloeg een arm om haar heen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vooruit dan maar :P

    'Oke is goed' zei Rose.

    Modeste liep naar de grote zaal waar al het eten stond. Ze zag net dat Rose en Dean aankwamen. Met een glimlach liep ze naar de twee toe. 'Hee mag ik misschien bij jullie zitten?'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Ja hoor,' zei Dean. 'Wil je ook wat drinken?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Ja doe maar een pompoensapje' zei ze met een verleidelijke glimlach. Modeste ging aan de tafel zitten, Rose volgde haar en ging tegenover haar zitten. Rose wachtte in stilte op Dean. Modeste voelde in haar zak. Het kleine flesje zat er gelukkig nog steeds.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Dean kwam terug en zette drie pompoensappen neer.
    'Alstublieft,' zei hij terwijl hij ze aan Rose en Modeste gaf


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste glimlachte. 'Dankje Dean.' Wil Rose Wemel, Rose Wemel naar de hoofdingang komen, Rose Wemel, klonk het door de luidsprekers. Die had Modeste ook mooi betoverd. Rose zuchtte en stond op. 'Blijf jij maar hier Dean, ik kom zo terug' zei ze terwijl ze wegliep. Modeste pakte haar glas pompoensap en liet deze 'perongeluk' op de grond vallen. 'Och wat ben ik toch weer onhandig' zei ze lachend.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Geef niks,' zei Dean. Hij stond op om een doekje te pakken en maakte het droog.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Toen Dean even afgeleid werd deed Modeste snel de dop van het flesje en goot ze heel de inhoud leeg. Het zou even duren voordat het ging werken maar dan had ze ook wat!!

    Maar nu ga ik echt slapen want mijn oogjes vallen bijna dicht heb een super lange dag gehad van 8 uur tot 10 voor 5 en ik moest ook nog om half 6 trainen :S


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille