• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Modeste duwde Sarita terug. 'Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd trut' schreeuwde ze. Rose trok Dean die met open mond naar de twee vechtende meisjes zat te kijken mee.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Moet jij zeggen. Mijn broer liefdesdrank geven!' gilde Sarita en ze gaf zonder Modeste zonder na te denken een klap in haar gezicht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Vind je het niet lekker?' vroeg James toen hij Ruby vies zag kijken?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ruby
    Ze schude haar hoofd, ze was ander voedsel gewend maar daar had ze nu winig aan dus ze zou er maar aan moeten wennen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Toen James klaar was met eten keek hij naar Ruby. 'Ben je klaar?' vroeg hij


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ruby
    Ze keek hem aan en knikte [waaauw, inspiloos.]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maakt niet uit, we gaan nu naar Hermelien dus dan lukt het wel :)
    Schrijven we haar gwn samen? Zo dat als Ruby iets zegt je zelf ook reageert fzooiets


    James stond recht. 'Kom, dan gaan we naar professor Griffel.'


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    haha, kay ^^

    Ruby
    Ruby volgde zijn voorbeeld en stond ook op. ,,is goed.'' ze glimlachte kort en lep met hem mee, ze had geen idee wat ze moest verwachen van alles hier en liet het maar op haar afkomen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    James klopte op de deur. 'Binnen' hoorde hij iemand zeggen. James liep naar binnen. 'Goedemorgen tante euh professor.' zei hij. Hij vond het nog altijd raar om professor te zeggen vlak na de vakantie.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    'Aaah' Modeste schreeuwde en raakte Sarita overal waar ze haar maar kon raken. Haar nagels maakte schrammen in Sarita's armen en haar handen trokken stevig aan haar haar. Opeens werd ze aan haar arm meegetrokken. 'Modeste, wat ben je nu toch allemaal aan het doen?' zei haar vader neville longbottom.

    Rose en Dean waren aangekomen bij toverdranken, waar druk aan een tegengif werd gewerkt.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Rose laat me los!' schreeuwde Dean. 'Ik moet Modeste helpen! Sarita valt haar zonder reden aan!' Dean keek boos naar Rose.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rose weigerde hem los te laten en toen het tegen gif eindelijk klaar was dwong ze hem zijn mond te openen en goot ze het drankje erin. 'Je moet Modeste helemaal niet helpen Dean!'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Sarita sloeg Modeste ook overal. Ze was sterker dan Modeste en sloeg haar harder. Toen werd ze naar achter getrokken.
    'U dochter heeft mijn broer liefdes drank gevoerd!' gilde Sarita. Toen werd Sarita naar achter getrokken door Fred.
    'Rustig!' beval hij. Toen gebeurde er iets waar Sarita voor vreesde. Ze kreeg een woede aanval. Ze begon Fred te trappen.
    'Laat me los! Ik sla haar weer de bak in. IK maak haar kapot!' Fred negeerde de woorden van Sarita. Sarita begon harder te gillen. 'Dat kind gaat dood!'
    'Sarita rustig!' Fred hield Sarita nog altijd vast. Voor Sarita ogen werd alles zwart.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dean voelde het drankje naar binnen gegoten. Hij knipperde met zijn ogen.
    'Wat is er gebeurt?' vroeg hij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb zumba! ik ben tegen kwart na 9 terug!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn