• Ik zit met een probleempje.

    In november ben ik met de school op driedaagse geweest. Ik lag toen op de kamer met vijf andere personen waarvan ik er twee niet kende. De tweede avond wou ik me douchen, maar er waren al mensen voor mij geweest, dus de vloer stond nogal onder water. Ik heb thuis nooit een douche gehad, dus ik wist niet dat je het doek in de douche moest doen en achteraf stond de badkamer nog eens dubbel zo hard onder water.

    Een van de meisjes die ik niet kende, begon toen op mij te schelden en te zeuren dat ik de badkamer nu mocht dweilen. Dat vertikte ik, omdat zij de badkamer voor mij ook gebruikt had en die toen al onder water stond.
    Ze bleef maar zeuren en klagen en ik ben gewoon met een vriendin de kamer uit gelopen. Ze is achter me aan gekomen en schold me op de gang uit terwijl iedereen dat dus hoorde. Ik ben verder gelopen tot aan de eetzaal, omdat we bijna moesten eten. Toen kwam mijn leerkracht vragen wat er mis was en ik ben beginnen wenen, omdat ik gewoon niet wist wat doen.
    Zij is toen met dat meisje gaan praten en ik heb achteraf de badkamer mogen kuisen met mijn vriendin die niets gedaan had en de leerkracht die zo lief was om te helpen.
    Dat meisje is toen nog de hele avond pissig geweest, schold mij ieder moment uit, gooide haar lege flesjes op mij, zei tegen haar vriendin hoe lelijk ze me wel niet vond en zovoort.
    Ik trok het mij niet aan, omdat ik hoopte dat ze wel zou stoppen.

    Niet dus. We zijn nu al twee maand verder en élke keer als ze me ziet scheld ze me nog uit voor lelijk wijf. Daar trok ik me niets van aan in het begin, maar dit begint nu wel echt te vervelen. :x

    Ik reageerde er in het begin niet op, maar nu heb ik zo al enkele keren vriendelijk geglimlacht en gezwaaid naar haar, maar dat heeft blijkbaar geen positief effect.
    Ik krijg ook niet de kans om er op in te gaan omdat ze het altijd zegt als ze voorbij loopt en alweer weg is als ik iets zinnigs weet te zeggen..

    Ik heb dit al tegen mijn ouders en leerkracht gezegd en de school ging er mee praten. Dat heeft een week gewerkt, maar nu doet ze gewoon weer verder. >.<

    Hebben jullie een idee hoe ik van haar af kan geraken?


    Let the Night embrace you

    ik zou dus echt volop terug schelden.. :/
    ik pik zoiets niet.. moet jij eigelijk ook niet doen. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Bedankt voor jullie reacties! <3

    Ik ga proberen haar mijn gedacht te zeggen. :3


    Let the Night embrace you

    mijn vriendin had het ook, gewoon vechten! dan houdt het op! als je haar flink op d'r bek geeft, weet ze wel beter!

    Ooh ja, herkenbaar indeed. De enige manier die werkt is zsm een paar goeie ballen te laten groeien om haar een flinke bek teruggeven. Nee honestly? De enige manier om zulke achterlijke kutwijven terug te pakken is door zelf een grote bek op te zetten. En haar kop die je ziet als je d'r zegt dat ze d'r grote bek moet houden is onbetaalbaar ^^ Oefen desnoods een paar keer in de spiegel, it works.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoals ik meestal zeg: sarcasme is de oplossing, evenals HEEL KALM EN NETJES BLIJVEN. Zoiets als: 'als je de subtiele signalen een beetje zou begrijpen, zou je snappen dat je echt vervelend begint te worden en je mond eindelijk eens houden.' of: 'je stem is een beetje vervelend, en zou je ook aan de kant kunnen gaan want ik probeer (-naam vriend(in)-) te verstaan.' Vervolgens plant je je elleboog (onzichtbaar) in haar zij en duw je haar met alle kracht die je hebt weg.
    Blijf netjes, en beschaafd. Daar kunnen er maar weinig tegen. Of dump gewoon "per ongeluk" zoutzuur uit het scheikundelokaal op haar broek, dat werkt ook.
    Steek je neus in de lucht en bitch lekker terug! Niemand komt aan jou en zo lang je zelf weet dat je geen stom wijf bent, hoef je je er niets van aan te trekken. Voor jou is ze gewoon lucht ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat 'n zielig wijf. Ik had d'r toch met die kop onder de koude douche geduwd, dat zeg ik je wel.

    iJaden schreef:
    ik zou dus echt volop terug schelden.. :/
    ik pik zoiets niet.. moet jij eigelijk ook niet doen. ;$


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ach laat haar toch, zulke mensen zijn het niet waard. Ze hebben zelf niks te doen en gaan andere lastig vallen. Zulke mensen zijn gewoon dom. Echt, niks te doen. En jij kan er ook niks aan doen. Wat je moet, je moet haar haar gang laten gaan, en gewoon niks doen dan stoppen ze van zelf wel, het gaat dan vervelen. Maar als ze weet dat het jouw pijn gaat doen gaat ze door, want jou pijn is haar kracht, daar bouwt zij op. Je moet vooral niet toegeven. En voor de rest gewoon negeeren!
    En nog sterkte als ze door gaat en je je nog kutter gaat voelen!

    Ik ben zoiemand die dan altijd terug scheld :$

    Just ignore the bitch.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg