• Wij moeten elk jaar minstens 4 studiepunten halen door middel van vrijwillige projecten.
    Op school hangen lijsten met projecten als helpen met opbouwen van bevrijdingsfestival Overijssel en helpen bij Fushion Of Dance...
    Ik heb vorig jaar met Bevrijdingsfestival Overijssel 4 dagen geholpen en heb toen gezworen het nooit meer te doen (heel zwaar werk, hekken sjouwen, betonblokken etc.) maar toch doe ik dit jaar weer mee haha want gezellig was het wel! (A)

    Nu mag je ook je eigen projecten verzinnen en ik dacht ineens: Een dag helpen bij mijn favo band als roadie (dus ook helpen met opbouwen en met alles klaar zetten enzo) want ik ken ze aardig goed, hun roadie en geluidsman ken ik ook aardig goed en ik heb contact met hun manager... En het is vrijwillig dus je krijgt er niet voor betaald, maar ik ben wel een hele dag met me favo band bezig haha :P
    (Okay en heel stiekem de hele dag met hun roadie want ja die vind ik een beetje leuk en mijn vriendin zegt al vanaf de allereerste keer dat ze denkt dat hij mij leuk vind)...

    Maar ik durf niet haha :') Zouden jullie het doen?


    dream, dare, fly!

    omg,ja natuurlijk! als je de kans krijgt, dan zou ik het echt wel doen, hoe zwaar ook...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Doen! :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Doen! :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    zeker doen (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Zeker doen gewoon voor gaan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Phe, dat zou ik ook wel willen bij ATL -droomt-


    SLOAN.

    Instant DO. o.o


    Hope goes lost but never dies.

    Reticent schreef:
    Doen! :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oooh, die kans moet je gewoon grijpen! Met beide handen omklemmen en niet los laten.


    Your make-up is terrible

    Natuurlijk moet je dat doen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Natuurlijk moet je dat gaan doen _O_


    -

    Haha iedereen zegt doen, maar ik durf echt niet :')
    Maar ik wil wel super graag als het van hun manager mag en kan en van school... Misschien dat ik het toch maar ga proberen te regelen na stage (A)


    dream, dare, fly!

    Reticent schreef:
    Doen! :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Doen!


    There are several things that I have been doing wrong.

    OMG tuurlijk!


    Felix