• We doen hier wel vaak alsof wij het van alle scholen het slechtst getroffen hebben, maar dat is helemaal niet zo. Mensen op het Roncalli (weet je wel, die school met dat nieuwe logo, waardoor het nu op een callcenter lijkt? RonCall!) (die school die daar ergens in de schaduw van het Rijks staat). Maar goed, die mensen hebben het op vlak van internet-vrijheid namelijk een stuk slechter dan hier.

    Wat is er aan de hand? Het Roncalli vind het nodig om alle tweets met #Roncalli te gaan controleren. Zo ver zijn we op het Juvenaat nog niet eens. Getweet tijdens de les? Misschien komen ze er wel achter, maarja, je bent niet gepakt, dus pech, moeten de docenten maar beter opletten.

    Maar uit betrouwbare bron is dus vernomen dat alle tweets worden gecontroleerd. Vandaag werd er iemand uit de klas gehaald en bestraft. Even voor iedereen duidelijkheid:

    Wiskunde is saai! #Roncalli <– Mag niet!
    Waarom moet die vent van Geschiedenis nou weer een SO geven? #Roncalli <— Mag al helemaal niet!

    Tot zover de berichtgeving. Roncalli faalt erg. Zie die tweets.

    Update: Leerlingen zijn blijkbaar erg boos. #Roncalli is trending topic in Nederland



    Wat vinden jullie hiervan? Vandaag werd er dus een meisje uit mijn klas gehaald omdat ze op Twitter zat, ze kreeg vervolgens een paar uur nablijven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lanvin schreef:
    Oh dat ken ik dat is ook op een school hier in A'dam, echt bullshit!


    Welke school? Want nu ben ik bang dat je mijn school bedoelt.


    Never wait for perfection, just make it.

    Haha ik ga ook tweeten met dat erachter. Ik zit toch niet op die school (krul)


    -

    ShihoStepo schreef:
    mijn eco docent kijkt tijdens de les wie z'n bluetooth aan heeft, en zo spaart hij mobiele telefoons.-_-


    Dat deed mijn wiskundelerares vorig jaar ook. ._.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mercurial schreef:
    Hahaha, ik zit op die school. (krul)
    Sorry hoor, maar die leraren bij ons moeten toch echt een leven gaan zoeken. Tweets controleren. Kom op.


    De school is sowieso een en al kut, tja. Als ik nu even terug kon gaan had ik me nooit ingeschreven op het Roncalli. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Genius schreef:
    Haha ik ga ook tweeten met dat erachter. Ik zit toch niet op die school (krul)


    Ik doe ook mee :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    SEMISLEKKER schreef:
    Mijn docent biologie schijnt ook onze tweets te lezen.
    Ja maar dat is omdat hij geen leven heeft. Hahahaha, ik moest hem uitlachen vandaag want hij mag dus niet op hyves tijdens schooltijd van de schoolleiding.
    En zijn aanwijsstok was een hoorn/slagtand van een groot beest ofzeu.


    it's so empty living behind these castle walls

    ShihoStepo schreef:
    mijn eco docent kijkt tijdens de les wie z'n bluetooth aan heeft, en zo spaart hij mobiele telefoons.-_-
    Zou niks voor mij zijn, want die staat bij mij altijd aan


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Zou niks voor mij zijn, want die staat bij mij altijd aan


    Bij mij niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Logisch toch? SMS-en en twitteren tijdens de les mag niet. Word je betrapt, krijg je straf. Zo werkt het al tijden
    En als jij dan zo stom bent om te twitteren dat je in de les zit en je word daarvoor gestraft is het gewoon pech hebben. Twitter is een openbaar en dus moet je zelf maar nadenken wat je erop zet..

    hellgirl1417 schreef:
    Logisch toch? SMS-en en twitteren tijdens de les mag niet. Word je betrapt, krijg je straf. Zo werkt het al tijden
    En als jij dan zo stom bent om te twitteren dat je in de les zit en je word daarvoor gestraft is het gewoon pech hebben. Twitter is een openbaar en dus moet je zelf maar nadenken wat je erop zet..


    Daar sluit ik me voor eens en bij altijd bij aan.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wtf! Mag je dan niet eens meer op twitter ofzoo..:8


    Jump and touch the sky.

    volgensmij heet dit gewoon stalken. (krul)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.