• Ik liet haar los. Ze was stil. Te stil. Ik ging met mijn vingers door haar bloedrode haren. 'Wie ben jij en wat heb je met Núria gedaan?' vroeg ik lachend. Ze beet op haar lip en ze speelde wat met haar vingers. Er glinsterde iets aan de ringvinger van haar linkerhand. Snel gritste ik haar handen vast en bekeek de ring aandachtig. Die ring moest miljoenen euro's hebben gekost. 'Ik.. Euh,' mompelde ze maar wat. 'Ik ben verloofd,' zei ze uiteindelijk zo snel dat het eventjes duurde voor ik haar verstond. Ze trok haar handen uit de mijne en stak ze in haar broekzakken. 'Ik.. Euh.. Ik moest maar weer eens gaan,' mompelde ze zachtjes. Ik sloeg mijn ogen neer maar knikte uiteindelijk toch. Ze wou zich omdraaien om weg te lopen maar ze bedacht zich. Vlug en zachtjes drukte ze haar lippen tegen mijn kaak. Net zo snel als dat ze hen er tegen had gedrukt had ze ze er alweer afgehaald. Ze haalde een hand uit haar zakken en stak die zachtjes op. 'Bye jongens,' groette ze de jongens die achter me stonden. Daarna liep ze weg. Naar haar verloofde? Of misschien gewoon weg van mij? Ik beet op mijn lip. Ik beet zo hard dat ik na een tijdje bloed in mijn mond proefde. Ik voelde een hand op mijn schouder. Ik kon huilen en ik zou het ook gaan doen, maar niet als er nog een mogelijkheid was dat Núria misschien nog eens achteruit zou kijken. Maar dat deed ze niet. Ze draaide de hoek om en ze was verdwenen. Ik draaide me om en gooide mijn armen rond de eerste de beste die ik vond. Arme Xabi.. Ik huilde. Ik huilde zo hard dat het pijn deed. Ik snikte en veegde mijn neus proper aan Xabi's trui. Ik liet hem los en veegde de tranen van onder mijn ogen vandaan. Ik zuchtte wat. 'Waar ging alles fout?' vroeg ik, meertegen mezelf dan tegen de rest. Maar ik wist het antwoord al. Alles liet fout tijdens de zomer van 2003.


    Rollen:
    - 2010

    Vriendin Cesc Fàbregas 
    Vrouw Xabi Alonso
    Vrouw Xavi
    Vriendin Bojan Krkic
    Verloofde Fernando Torres
    Vrouw Carles Puyol
    Verloofde David Villa

    - 2003
    Ex-vriendin Gerard Piqué
    Toekomstige vriendin Cesc Fàbregas ( = niet gelijk aan vriendin 2010!)
    Vriendin Xabi Alonso (^^)
    2x meisjes die vechten om Fernando Torres
    2x beste vriendinnen Núria

    Informatie:
    Rol:
    Jaar:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Foto + uitgebreidde beschrijving
    Hobby's:
    Familie: Als er bij iedereen een familie dood gaat wordt het een bloedbad..
    Extra's:
    Titel:

    De beste, niet de eerste! Er wordt niet gereserveerd!
    Gery & Núria zijn 16 in 2003, denk daar aan! (Het is niet omdat zij 16 zijn dat iedereen dat is, snappie (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Verloofde David Villa
    Jaar: 2010
    Volledige naam: Samara Isabelle Alvarez
    Bijnaam: Sam
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk: Samara is geen doorsnee vrouw. Ze is erg lang en heeft ook lange vormen qua gezicht, taille en benen. Ook haar bruine, golvende haren zijn lang, maar dat benadrukt de mooie vorm van haar gezicht alleen maar meer en ook haar pikdonkere bruine ogen komen zo mooier uit. Verder draagt Samara graag romantische / elegante kleding- veel bloemen en kant en vooral roze en pasteltinten. Ze is een elegante dame die toch sterk in haar schoenen staat en éen en al liefde is voor iedereen.
    Hobby's: Koken, lezen en wandelen door de oude delen van de stad.
    Familie: Samara is de 2e van vijf kinderen. Ze heeft éen oudere broer genaamd Ricardo, twee jongere zussen -Amalia en Calista- en nog een jongere broer, Manuel. Ze kan het totaal niet met haar ouders vinden, waardoor ze al op jonge leeftijd bij haar broer Ricardo introk, die 6 jaar ouder is dan zij en al vroeg op kamers ging. Mede door Ricardo is ze een sterke persoonlijkheid geworden die voor zichzelf opkomt en nog steeds gaat ze veel met Ricardo om.
    Extra's: -
    Titel: Ik ga voor je denken.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 21:29 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Hmm. Ik vul morgen die van Cesc in, ben nu niet echt in de stemming na het overleden van mijn verzorgpaard.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Beste vriendin Núria
    Jaar: 2003
    Volledige naam: Lina Charlie Lopez
    Bijnaam: Charlie. Mensen gebruiken die naam vaak, omdat het een vrolijke en opvallende naam is, en het wel gelijk staat aan Lina zelf. Ze wordt ook weleens Linamina genoemd, maar niemand begrijpt waarom. Haar ouders noemen haar vaak Lina Charlie Lopez, haar hele naam dus. Dat is eigenlijk alleen als ze boos zijn of iets in die richting.
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Lina is een van de mooiste meiden die mensen kennen, maar dat is logisch, want haar moeder is zelf erg prachtig. Ze heeft geen gewoon en standaard uiterlijk, omdat Lina iets compleet anders uitstraalt. Ze straalt iets van de duivel uit, maar tegelijk kan je de deugd in haar terug vinden. Veel mensen vinden het een genot om naar Miller te mogen kijken, omdat ze mensen snel kan betoveren. Haar felle, blauwe ogen zijn vooral het doelwit waren mensen opletten. Ze kan mensen aanstaren waardoor ze snel worden betovered en maar blijven kijken naar haar prachtige ogen. Haar ogen zijn omringd door volle zwarte wimpers, waar ze nooit make-up opdraagt. Ze heeft een lichte en breekbare huid, die toch vanzelf egaal is. Haar lange zwarte haren liggen vaak prachtig met slag op haar rug, en ze komen tot bijna de helft van haar rug. Ze heeft ze vaak op gestoken met twee kleine plukjes los bij haar gezicht. Ze is ongeveer 1.75 M lang en erg slank.
    Hobby's: Lina's grootste passie is zeilen. Ze is graag bezig met haar eigen zeilbood en ze neemt vaak mensen mee op het water om alles laten zien over het zeilen. Ze gaat ook graag naar de sportschool, omdat ze dol is op spinning. Ze heeft er erg getrainde benen door en daar is ze harstikke trots op. Verder is ze iemand die ook van computeren en tv kijken houdt, zoals veel tieners dat doen.
    Familie: Lina woont in een gezin met 6 kinderen plus nog haar ouders. Het is een gezellige boel bij Lina thuis en veel mensen zouden zich een familie zoals deze zich toewensen.
    Extra's: Lina heeft al twee jaar lang een vriendje, Mitchell Grice
    Titel: Like we married in 2003, FAAL


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Verloofde Fernando Torres
    Jaar: 2010 - schat, we leven in 2011?
    Volledige naam: Doris Miller Turner
    Bijnaam: Mill
    Leeftijd: Vierentwintig
    Uiterlijk: Doris is geen meisje zoals andere meisjes zijn. Ze draagt felle kleding, zoals hoge rokken en truien met dieren erop. Ze heeft een aparte stijl, die juist erg schattig is. Meisjes moeten er niets van hebben en jongens vinden het vaak niet sexy genoeg. Toch is Doris onder dat een prachtig meisje, maar dat wordt vaak niet eens gezien. Haar bruine ogen zijn mooi glanzen en omringd door zwarte, volle wimpers. Ze heeft lange bruine haren die ze vaak los heeft hangen, maar ook vaak in een lange staart heeft. Ze draagt dan ook vaak haarbanden en dat soort dingen, in haar haren. Ze heeft een erg lief gezicht, met een ietwat grote neus.
    Hobby's: Doris heeft een dijk van een stem en dat is dan ook haar hobby, zingen. Zonder zingen zou ze niks zijn, omdat dat vrijwel het enigste is wat ze écht heel goed kan. Ze zingt bijna de hele dag door en mensen worden snel betovered door haar prachtige stem. Verder is ze graag aan de slag met haar eigen fotoboek en met kleine frutselplaatjes, tot een mooie collage maken.
    Familie: Doris weet niet wie haar moeder is en eigenlijk ook niet wie haar échte vader is. Ze is opgevoedt door twee homo's, die zielsveel van Doris houden.
    Extra's: Veel mensen mogen Doris niet, omdat ze eigenlijk ook niet per se aardig tegen iedereen is. Het lijkt erg over ze zichzelf nogal geweldig vind, maar dat valt heus mee als je haar echt leert kennen. Ze is sowieso een van de weinige voetballer vrouwen, die hun mannen niet kiezen op geld en status, maar puur op de liefde van binnen.
    Titel: Zie hier boven.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vrouw van Xabi Alonso
    Jaar: 2010
    Volledige naam: Kim 'Maria' Rodriquez
    Bijnaam: Kimmie
    Leeftijd: 25 jaar
    Uiterlijk: Een mooie jongedame is Kim zeker weten. Kim heeft kort en krullend platinablond haar met bijpassende goudbruine ogen. Ze is behoorlijk klein voor haar leeftijd maar daar heeft ze geen problemen mee. Ze heeft een blanke huid die snel gebruind is in de zomer. Ze heeft volle rode lippen zonder ook maar één keer een lippenstift te hebben aangeraakt. Kim heeft een slank tot mager postuur en draagt vaak mooie rode jurken.
    Hobby's: Sporten, winkelen, met vriendinnen iets leuks doen
    Familie: Kim heeft een Nederlandse moeder en een Spaanse vader. De twee hadden elkaar ontmoet toen moeder op vakantie was in Spanje. Het is een hecht gezin, en Kim heeft nog een oudere broer die stierenvechter wilt worden. Het gezin is niet rijk, in tegendeel zelfs, maar houd zielsveel van elkaar.
    Extra's: Kim is heel erg onzeker over zichzelf. Ze is heel emotioneel en schaamt zich ervoor dat ze snel huilt, maar dat is natuurlijk iets waar je je niet voor hoeft te schamen en dat probeert Xabi haar ook duidelijk te maken.
    Titel: When everything changed

    Ik hoop van harte dat ik de rol krijg en ik zat even te stoeien met de leeftijden maar ik hoop dat het zo in orde zal zijn.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 21:27 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Titel: Kill for a broken heart _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Meisje dat om Fernando vecht.
    Jaar: 2003
    Volledige naam: Jennifer Rose Winchester
    Bijnaam: Jen
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Jennifer is een typische jonge rock-chick. Ze rookt, drinkt, neukt en snuift er op los en trekt zich van niemand wat aan. Als ze haar felblauwe ogen op je laat vallen heb je een probleem, want niéts zal Jennifer er van af houden haar doel -lees: de jongen- te krijgen. Haar krullende blonde haren die vaak klitten en haar vintage kledingstijl passen perfect bij haar losbandige gedrag en onderstrepen nog maar eens- Met Jennifer valt niet te spotten.
    Hobby's: Uitgaan, feesten.
    Familie: Jennifer is enigs kind en verschrikkelijk verwend. Haar moeder heeft een beroerte gekregen toen Jennifer eens gearresteerd was en is vertrokken naar Australië om alles te vergeten.
    Extra's:
    Titel: Zie hierboven.


    Hope goes lost but never dies.

    @Quarerback; Ik vind 2011 een lelijk getal (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    @Quarerback; Ik vind 2011 een lelijk getal (:

    Is het ook, ik begrijp ook altijd als ik mensen hier op Quizlet de getallen 2010 zie gebruiken.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol: Vriendin Cesc Fàbregas.
    Jaar: 2010.
    Volledige naam: Valencia Rose Petrova.
    Bijnaam: Val, Roosie.
    Leeftijd: Tweeëntwintig.
    Uiterlijk: Valencia heeft lang bruin haar, een licht getinte huid, en groene ogen. Ze heeft lange slanke benen, en is zo'n 1.69 meter lang. Op haar zestiende/zeventiende was Valencia model, en heeft daarvan nog een goed figuur van over gehouden. Valencia heeft een navelpiercing met een knalgroen diamantje, en ze draagt meestal een ketting met een zilveren paardje er aan. Valencia laad haar haren meestal losjes over haar schouders hangen, en op speciale gelegenheden zet ze de krultang er in, en bind ze sommige plukjes vast. Valencia houd van make - up, ze draagt ook zwarte volume mascara, bruine rouge, wat haar wangen voller maakt, en lichte lipgloss. Ze draagt meestal donkerblauwe nagellak, of andere kleuren, in iedergeval draagt ze wel altijd nagellak.
    Hobby's: Valencia heeft verschillende hobby's, haar hobby's liggen in kust: schilderen en tekenen. Dans: Jazz. En ze houd ontzettend veel van koken.
    Familie: Valencia heeft een hechte familie. Ze gaat in de vakanties ook vaak naar haar opa & oma in Griekenland. Daar wordt ze altijd super bewonderd omdat ze haar een prachtige vrouw vinden. Valencia nam ook Cesc Fàbregas een keer mee, en haar opa en oma waren opslag super gek van hem. Ze hebben ook vaak een familie feest bij haar opa en oma en dansen met lichtjes die buiten hangen, en vrolijke zomerse muziek. Valencia haar moeder heeft ze nooit gekend, ze werd namelijk veel opgevoed door haar opa en oma van haar vaders kant, ook omdat haar vader door zijn werk veel moest reizen. Haar vader ziet ze daarom ook niet zoveel, behalve haar twee kleine zusjes van drie en zes, Lia en Milley. En haar broer van vijfentwintig, Miquel.
    Extra's: Valencia leerde Cesc kennen toen ze met haar twee zusjes en broer op vakantie was in Barcelona. Cesc zag haar broer voetballen en wou een potje mee spelen. Toen hun ogen met elkaar kruisten konden ze niet meer stoppen met aan elkaar denken. Sinds dien zijn ze het rustig aan gaan doen. Valencia's broer is namelijk de grote 'bescherm engel' van haar en hij wilt zeker niet dat zijn kleine zusje wordt gekwetst.
    Titel: Kill for a broken heart.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 13:54 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mag ik er nóg een invullen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Mag ik er nóg een invullen? (:

    Tuurlijk (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Zusje van Núria - als dat mag?
    Jaar: 2003 en 2010
    Volledige naam: Mada Santana -dezelfde als Núria
    Bijnaam: Nerd, het is erg cliché maar het is wel iets waar iedereen Mada aan weet te herkennen.
    Leeftijd: Dertien
    Uiterlijk: Mada is een meisje met een naturel uiterlijk, zonder make-up en dergelijke. Het is vooral omdat ze er eigenlijk nog te jong voor is, maar ook omdat ze eigenlijk niets van het opmaken moet hebben. Haar haren zijn stijl van zichzelf en veel mensen zijn daar jaloers op, omdat zij het altijd moeten stijlen om het zoals Mada te krijgen. Haar haren zijn lichtblond en ze vallen tot ongeveer net over haar schouders, meestal redelijk saai. Als ze haar haren in eens staart doet, lijkt ze op de een of andere manier bijna twee jaar ouder. Ze heeft haar haren meestal wel los hangen. Haar kleine blauwe ogen worden ''bedekt'' door een bril. De bril is niet erg speciaal en zeker geen bril die nu in de mode is, omdat zolang ze er door kan zien, het goed genoeg voor haar is. Mada heeft ietwat donkere lippen, die redelijk dun zijn. Ze heeft een bleke, egale huid en mooie dunne wenkbrouwen. Meestal draagt Mada niets specialers dan een t-shirt met een spijkerbroek, terwijl haar zus er vrijwel altijd perfect, mooi uitziet.
    Hobby's: Mada speelt hockey, en vandaar noemt Núria haar vaak een kakkertje. Mada maakt niet niets uit wat mensen van haar vinden en zeker niet wat Núria van haar vindt. Hockey doet ze vooral omdat ze het wel leuk vindt, maar haar grootste hobby is het zeker niet. Haar grootste hobby is namelijk viool spelen, wat haar volgens velen nog saaier maakt.
    Familie: Dat is aan jou om te bepalen.
    Extra's: Mada is geen super populair meisje, maar ze is bij haar vriendinnen een ontzettende kattekop. Ze vindt de vrienden van Núria heel erg vervelend, en zeker de vrienden van Gerard.
    Titel: Let the past bring the future.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin Bojan Krkic
    Jaar: 2010
    Volledige naam: Mary-Rose Montgomery
    Bijnaam: Rose
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Rose heeft mooie lange rode haren, blauwe ogen en kleine sproetjes op haar neus. Ze is slank en rond de 1,70 m lang. Ze heeft van zichzelf een egale huid, dus foundation gebruikt ze niet. Wel gebruikt ze wat mascara en lipgloss. Omdat haar ogen en lippen dan mooier uitkomen. Qua uiterlijk is Rose echt een meisje meisje, ze houdt van jurkjes en sieraden. Met een paar leuke ballerina's eronder. En soms nog een haarbandje of strik in haar haren.
    Hobby's: Fotograferen en lezen.
    Familie: Ze komt uit een doorsnee familie, ze heeft een vader en moeder en een irritant broertje (: . Voor haar vader schaamt ze zich soms wel, omdat hij dan van die grajes maakt die totaal niet grappig zijn. En dan gaat hij heel hard om zichzelf lachen. Maar ze houdt heel erg van ze.
    Extra's: Ze weet nog niet precies wat ze met haar levn wil. Ze doet nu een opleiding verpleegkunde, maar daar voelt ze zich niet helmaal thuis.
    Titel: Old love doesn't kill.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 17:26 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Toekomstige vriendin Cesc of vriendin Cesc Fabregas
    Jaar: 2003 of 2010
    Volledige naam: Luena Catharina Di Salano
    Bijnaam: Luena
    Leeftijd: 22 jaar
    Uiterlijk: Luena Luena is mooi slank meisje met bruine ogen en lang bruin haar. Ze is slank en ongeveer 1,73m. Luena heeft een licht bruine huid en gebruikt meestal alleen een beetje mascare of rouge en lipgloss. Luena draagt graag strakke broeken met shirtjes waardoor haar figuur mooi uitkomt. Ze draagt altijd oorbellen en heen een diamanten navelpiercing gekregen voor 18 e verjaardag.
    Hobby's: Luena is gek op mode, en dan vooral lingerie en zwemkleding. Ze is net klaar met haar opleiding en is nu druk bezig om een eigen lijn op te zetten. Buiten dit alles pakt ze graag een boek om te ontspannen.
    Familie: Luena heeft nog een half-zusje die ze helaas nooit heeft gekend. Toen Luena werd geboren is zij met haar vader vertrokken naar Spanje, naar de geboorteplaats van haar vader. Ze twijfelt heel erg of ze ooit nog contact gaat zoeken met haar moeder, aangezien die nooit van zich heeft laten horen.
    Extra's: Luena is heel zelfstandig opgegroeid. Toen ze ouder werd moest ze vaak voor haar zelf eten maken en zorgen. Daarom is het een sterke meid die weet wat ze wil.
    Titel: Just forget the past...

    Ik hoor het wel:D

    xx<333

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 13:23 ]


    ~