• spoort serieus niet. Het ging al een tijd niet goed tussen haar en de klas en het was altijd chaos bij nederlands( dat geeft zij ons dus ook). Ik wil niet zeggen dat het allemaal aan haar ligt, want mijn klas is ook niet de liefste klas, er zijn genoeg leerlingen die je het bloed onder de nagels kan halen maar goed... Vrijdag waren we bij het toppunt. Ze kreeg ruzie met heel de klas omdat we niet luisterde, maar zij luisterd ook nooit naar ons dusja. Maar toen vertelde een meisje uit mijn klas dus de waarheid, dat ze geen goede mentor was omdat ze geen eens interessen toont in de leerlingen. En toen stak onze mentor dus haar middelvinger op naar dat meisje. Serieus ben je dan gek of gek, hallo zij heeft wel een voorbeeldfunctie en ze moet dus ons behandelen zoals zij ook graag behandeld zou willen worden. Maar ook zoiets zo'n vriend van me was naar oudergesprekken geweest met zijn ouders en dat was dus bij haar, weet je wat ze zegt als hij binnenkomt:'Jij zit toch niet in mijn mentorklas, ik heb jou nog nooit gezien' echt jongen hoe schandalig :O Maar dus vandaag zouden we eindelijk een gesprek hebben met haar met nog iemand erbij. Ik hoopte nog dat het goed zou komen en we dus normaal nederlands zouden kunnen krijgen. Maar dat was dus echt pech voor mij. We komen binnen in de klas horen we dat we moeten gaan zitten, nou wij gaan braaf zitten en luisteren naar wat ze te zeggen heeft. En ik kon mijn oren niet geloven. 'Ik wil geen mentor meer van jullie zijn en ik wil jullie ook geen nederlandse les meer geven.' Dit zei ze dus letterlijk. Dus nu ben ik Mentorloos en nederlandsloos :S Oke heel lul verhaal maar om het zinvol te houden.

    Hebben jullie ook is een leraar/mentor gehad die niet spoorde ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Wtf dan moet je gewoon naar de directie.
    Dat ze haar middelvinger naar jullie opsteekt ;s


    I'm in love with you and all your little things

    Mijn mentrix & ik hebben een verschillende mening, laten we het daar op houden. Ik krijg een onvoldoende voor een presentatie, omdat zij vindt dat het geen 'goed maatschappelijk onderwerp' is, terwijl de hele klas, plus mijn ouders & vrienden daarvan, vonden dat het een prima onderwerp was. Ook tijdens toetsen, met mening vragen, word mijn antwoord altijd doorgestreept, omdat die volgens haar dan niet goed is. Gelukkig krijg ik wel de punten, anders ga ik echt naar de rector stappen.


    Destroy what destroys you.

    Dan is ze inderdaad niet geschikt om mentor te zijn. Wij hadden vorig jaar een mentor die ook eens heel erg uitgevallen is tegen een meisje, ik werd er echt bang van. Maar uiteindelijk had zij het ook wel uitgelokt en daarna heeft hij zijn excuses aangeboden.
    Dit jaar valt onze mentor (hoe noem je een vrouwelijke mentor?) goed mee, alleen is ze vaak slechtgehumeurd. xd Twee jaar geleden hadden we echt de beste mentor ooit, ook een vrouw. We hebben haar ingeschreven voor 'beste leerkracht van het jaar', maar ze is niet gewonnen. ;3


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.