• Ik woon bij mijn opa en oma tot er plek is op kamertraining. Ik heb eerst twee weken in een crisiscentrum gezeten, maar de groep was heel lullig naar mij toe dus ben ik daar weggegaan en zit ik nu hier. Ze wonen in hetzelfde dorp als mijn vader.
    Vanochtend moest ik even naar huis om mijn biologie tekstboek te halen en daar ontdekte ik iets. Mijn vader heeft mijn kamer compleet leeggehaald. Mijn bed, bureau, boekenkast en kledingkast waren weg. Alles was weg. Er stond alleen een droogrek voor de was en mijn knuffeltje lag er nog. Die heb ik meegenomen en ik hoef ook geen contact met die klootzak meer. Mijn spaarrekening is ook leeg, dus ik kan volgend jaar geen MBO-opleiding doen.
    Bureau Jeugdzorg zegt er niets aan te kunnen doen, dus ik heb lekker pech en moet het weer eens zelf uitzoeken..

    Wat zouden jullie doen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gaan werken.
    En ik denk dat je vader zich gewoon vreselijk in de steek gelaten voelt en hij denkt het zo te kunnen verdringen door alle sporen van jou uit zn leven te wissen, dat hij je dan vanzelf vergeet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    1. Je vader een brief schrijven hoe jij je voelt.
    2. Studielening aanvragen
    3. Baan zoeken


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jezus dat is kut. Gewoon gaan werken dan maar?

    Omg, dat is echt kut.


    <3

    Ohja, je kunt volgens mij een uitkering vragen? Of je laten afkeuren voor werk :'D.. & huursubsidie.

    Das echt heel klote voor je..
    Heel veel sterkte (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    oeh, dat is echt vervelend.
    Veel succes!


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Vooral niet opgeven!
    Ik zou zeker wel gaan studeren, anders is een toekomst zo moeilijk. En een bijbaantje en iets van studielening of toch maar aangeven bij jeugdzorg enzo? Misschien is er ergens iets wat ze kunnen doen?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik mag pas werken eind volgende maand en ik krijg voor augustus geen €1300/€1500 bij elkaar. :l Dus die MBO-opleiding wordt het niet.
    De leerplichtambtenaar wordt er wel bijgehaald, want mijn vader betaalt ook geen reiskosten. Dus kan ik niet meer naar school..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je had het kunnen verwachten van die crisisopvang, zo gaat hete altijd daar en zo zijn ze allemaal daar, bij elke opvang.
    En voor de rest heb ik geen idee hoe ik te hulp kan schieten, het enige is dat ik kan doen is je succes/sterkte wensen (:

    Rechtszaak. Je zit ongeveer in dezelfde situatie als mijn nicht en haar vader houdt ook kinderbijslag voor zichzelf en betaald haar school niet, dat kun je opeisen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wow, wat een eikel!


    "Ignite, my love. Ignite."