• Ik heb nog een personage nodig voor mijn nieuwe story/verhaal.

    Ik ga een soort van hp verhaal maken, met alle personage's maar de dingen die in de boeken staan gebeuren niet in mijn verhaal.

    En voor dat verhaal heb ik dus nog een persoange nodig, iemand van de afdeling huffelpuf. Dus zouden jullie zo lief willen zijn om mij te helpen? En even het lijstje in te vullen wat hier onder staat zodat ik een idee krijg van wat voor een soort personage je hebt bedacht. Het fijnst is als het iemand van het zesde jaar is, maar hij of zij mag ook in een ander jaar zitten.


    Naam :
    Achternaam :
    Kleur haar :
    Kleur ogen :
    Hobby's :

    + een omschrijving van het karakter van dit personage.

    Alvast heel hartelijk bedankt


    Physics is awesome

    Naam : Rose
    Nickname: Ze heeft geen nicknaam
    Achternaam : Dommels
    Kleur haar : Rood haar
    Kleur ogen : Groene ogen.
    Hobby's : Ze houd van lezen en lol maken met haar vrienden, ze houd ook veel van spreuken oefenen, ze wandelt graag en houdt veel van avontuur.
    Jaar: 3e
    Omschrijving:Rose is een rustig meisje, ze erg trouw aan haar vrienden, haar moeder is overleden toen ze nog een baby was, ze leefde bij haar vader in een klein huisje, haar vader is een volbloed tovernaar en haar moeder was een dreuzel, ze is dus een halfbloedje.
    Ze kan heel boos worden, als haar iets niet zint. Ze kan af en toe ook een bitch zijn. Ze laat wel merken als ze je niet mag, maar ze is voor de rest een aardig meisje.

    Rose

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 10:40 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.