• Topic 1

    Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors

    Ik stopte en schudde mijn hoofd. "Nee, wat hoorde je dan? En waar kwam het vandaan?" Vroeg ik hopend dat het naar Ann zou leiden.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Darko - Slechte Schaduw
    'Wacht is even!' Ik stond weer rechtop. Mijn neus was gespitst. Ik rook iets. Nog meer mensen.
    'Viv, ruik je dat?'


    Life is hard and then we die

    Vivian - Slechte schaduw.

    Mijn ogen flitsten naar de deur die naar buiten leidde en vervolgens naar het meisje dat me vernietigend aankeek. Ik rukte de kast open waar ik een indrukwekkend zwaard uit haalde. Vervolgens maakte ik een aantal bewegingen die ik mezelf in de loop der jaren had aangeleerd.
    'Breng haar naar de kelder en verstop haar.' Ik keek vastberaden naar de deur.
    'Ik hou me wel met hen bezig.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Aimée Fay Moore, goede schaduw.
    Ik rende snel naar de 2 mensen toe.
    "Wacht, ik kom met jullie mee!"
    Straks gebeurde ze wat, ze dachten toch niet dat ze met zijn tweeën twee van ons konden verslaan?


    Schijt aan Duits. -,-

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 21:05 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ann Sully

    Ik wilde helemaal niet naar de kelder! Kelders waren vaak donker en eng. En vochtig, met enge insecten. Wie weet welke insecten zich op deze planeet schuilhielden, in deze kelder.


    Your make-up is terrible

    Adam
    Ik keek Aimée even zijdelings aan. Ik wees richting het, noordwesten dacht ik dat het was. "Ik weet het zeker," zei ik zelfverzekerd.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mag ik een samenvatting?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Saritaaaa!
    Euhm.. Ann is ontvoerd door Vivian, en ze zit bij Darko en Viv in hun ondergrondse huis. Ondertussen is de rest gaan zoeken.


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors

    "Kom dan gaan we daar heen." Zei ik moedig, maar ik was niet zo moedig als het klonk. Ik was doodsbang maar in deze wereld moet je daar even niet aan denken. Ik dacht alleen aan Ann.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Nikiiiiiii Dankje
    Sarita Tricia Schneider
    'Ik volg,' zei ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aimée Fay Moore.
    Ik liep achter ze aan, als laatste, helemaal achteraan.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sarita Tricia Schneider
    Ik had altijd nog een mes voor de veiligheid. Want zonder wapens waren we zielige mensen. Ik verlangde naar mijn pijl en boog,
    'Heeft iemand wapens mee genomen?' vroeg ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Darko
    Ik haalde mijn mes over het touw van het meisje heen. Ik haatte mezelf om het feit dat ik haar huid open haalde en zo het bloed al kon ruiken. Ik greep het meisje vast en klemde haar tussen mijn handen. Als een speer rende ik naar het luik dat mij naar de kelder bracht. Ik smeet het meisje er doorheen en sprong haar achterna. Ik deed het luik dicht, tastte op de grond tot ik het meisje vond en sleepte haar achter me aan.
    Het luik was alweer dichtgegooid. Hopelijk had Viv eraan gedacht een kleed eroverheen te gooien. Ik zocht in de duisternis naar een stoel om het meisje weer vast te vinden.


    Life is hard and then we die

    Ann Sully

    Ik kreunde, shit, die was ook niet erg voorzichtig. Gelukkig kon ik in dit pikkendonker geen bloed zien. Maar het leek wel alsof het een of ander hersenloos beest met een prooi was. Zo werd ik behandeld.


    Your make-up is terrible

    Aimee Fay Moore.
    "Wapens? Ik niet.."
    Ik keek om me heen, geen idee waarom. Misschien in de hoop dat er ineens een pistool uit de lucht kwam vallen.
    Mijn gedachten sloegen een beetje op hol.


    I solemnly swear that I am up to no good.