• Topic 1

    Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Had ik gelijk! Was het 5 jaar geleden?' vroeg ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Silver Joselyne Ford
    Als ik wakker wordt uit mijn dagdroom hoor ik verderop in de grot een hoop stemmen en geschreeuw. Dat kon maar 1 ding betekenen, de schaduwen waren hier! Ik sprong overeind, maar door de helse pijn in mijn been viel ik op de grond. Zo goed en zo kwaad als het ging hees ik mezelf overeind en verschool me in het donkerste hoekje.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Aimée Fay Moore
    "Onderdruk de pijn, en de haat," ik kijk haar aan, "het zal je helpen om te overleven.
    Het klinkt misschien raar, maar.."
    De argumenten waren op, zuchtend liet ik me achterover vallen, en ging op de koude vloer zitten.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ann Sully

    "Buh, ik snap er echt geen hout meer van." Ik liet mezelf tegen de muur steunen. "Waar heb je het in godsnaam over?"


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    '5 Jaar geleden, er waren zoveel mensen op die planeet. Maar die hebben zulke soort wezens moeiteloos uit gemoord. Wie was hier nou egoitisch?' vroeg ik aan de kwade schaduw. 'Jullie moorden uit. Wij niet.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vivian - Slechte schaduw.

    Ik keek naar degene die me achterover had getrokken.
    'En waar moet ik dan van leven? Van de lucht?' Natuurlijk was het verleidelijk alles maar gewoon te laten gaan maar de realiteit zat anders in elkaar. Er was een heuse oorlog ontketend tussen de schaduwen en de mensen en hoewel het leek dat de schaduwen in het voordeel waren, waren de mensen ook niet compleet achterlijk. 'Vertel me dan maar eens waar jij je hapje bijeen scharrelt.' Ik vroeg me af of ze het van plan was vrij te geven, maar ik kon mijn best doen. Ik stierf van de honger en mijn verzwakte toestand hielp ook niet echt mee.
    Toen begon de boogschutter weer te praten.
    'Het recht van de sterkste,' zei ik daar alleen op, 'dat is toch waar het altijd om ging? De wetten van de natuur.'

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aimée Fay Moore
    "Dieren, wat anders? Ik laat mezelf niet uithongeren. Natuurlijk heb ik ook liever mensenvlees," ik keek naar de mensen, " maar als je erover nadenkt.. Zij verdienen ook een leven.."
    Ik keek haar weer aan. "..Vind ik." Voegde ik er snel aan toe.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sarita Tricia Schneider

    'En wie is volgens jou de sterkste?' vroeg ik. Ik was niet bang. Maar de pijn in mijn arm werd erger en het duurde niet lang en al mijn energie was op. ik keek rond voor verband maar dat was er niet. Ik legde mijn hand er op niet dat dat veel hielp.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vivian - Slechte schaduw.

    De dramafilm was compleet.
    'Voor mij zíjn mensen dieren,' zei ik kil en wiebelde zo voorzichtig mogelijk met mijn been, dat absoluut niet blij was met het schot.
    Jezus, waar bleef Darko nou? Ik haatte hem dat hij me dit alleen liet opknappen. Dat werd geen seks vanavond.
    'Dat zal zich wel bewijzen,' zeg ik emotieloos terug. Ze daagde me uit. Ik haat het wanneer mensen me uitdagen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    helemaal dat laatste zinnetje he xD

    Sarita Tricia Schneider

    'Dieren kunnen hun jagers doden. Dat heb je toe net wel gezien,' zei ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Sarita." Ik voelde hoe het bloed weg trok uit mijn hoofd, nu ik niet meer aan al die Scifi dacht. "Ik denk..." Ik wist niet meer wat ik dacht.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Wat?' vroeg ik toen terwijl ik de moeite deed om over eind te blijven staan. Het was een wedstrijd tussen mij en de schaduw. Wie hield het langs vol?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Je bloed." Antwoorde ik droog. Ik trok mijn vest uit, gooide het langs de schaduwen heen, aangezien ik er achter was beland in mijn poging tot een tackel. "Verberg het."


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Dankje,' zei ik. IK verbonde mijn wond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga slapen
    Xoxox


    "Ignite, my love. Ignite."