• Topic 1

    Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider

    Ik dacht diep na.
    'De uitgangen zijn van af hier precies het verst weg,' zei ik. 'Ik kan proberen om zo te lopen om mijn pijl en boog te pakken.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Snn Sully

    "Adam en ik verschuilen ons wel in de kamer." Zo stil mogelijk ging ik achteruit de kamer in en sloot de deur zacht achter ons.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ookal had ik toe net een grote bek. Ik was toen harstikke bang. Ik sloop door de tunnels. IK pakte precies een route met een omweg. Ik was zo bang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adam.
    Zo snel mogelijk ging ik achter Ann ging. Kon ik rennen? Ik wist het eigenlijk niet. Het zou pijnlijk worden. Doodstil drukte ik me tegen de muur aan. "Is dat een jeweetwel?" fluisterde ik.

    Ooc;, jongens, ik ga naar bed.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:55 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Aimee Fay Moore, goede schaduw.
    Pijlen? Ze willen me neerschieten?!
    Geschrokken deed ik een stapje achteruit.
    "Doe me niks, dan doe ik jullie ook niks!" Riep ik.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:56 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ann Sully

    "Ik ben bang van wel." Fluisterde ik zo zacht mogelijk, daarna hoorde ik de stem. "Pff, alsof ze bang van ons zijn."

    Is gooed, slaap lekker.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik hoorde de stem schreeuwen maar ik vertrouwde het niet en begon toch te rennen om mijn pijlen te pakken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aimée Fay Moore.
    Ik mocht dan wel een van ons zijn, maar ik was zo laf als een hond.
    De tranen sprongen in mijn ogen en de gedachte om weg te rennen werd bedolven onder mijn paniek.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 22:03 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sarita Tricia Schneider
    Ik pakte mijn pijlen en rende terug. Ik legde de pijl klaar om te schieten en rende terug. Daar stond ik oog in oog met een schaduw.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aimée Fay Moore.
    Van schrik deed ik een stapje achteruit.
    "Nee wacht! Niet doen! Alsjeblieft?"
    Angstig keek ik naar de pijl.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sarita Tricia Schneider
    Ik keek naar de schaduw. Ze straalde angst uit. Ik hield hem op haar gericht maar schoot niet!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buh geen zin om te wachten D:

    Vivian - Slechte schaduw.

    Ik focuste me weer op de geuren, die steeds sterker leken te worden. Ineens zag ik nog iemand van de onzen. Ik sprong naar voren en zag tot mijn stomme verbazing een hele groep mensen. Mijn mondhoeken krulden omhoog. Ik liep rustig naar voren en keek richting het meisje dat de pijl vast hield.
    'Indrukwekkend,' zei ik en liep op haar af. 'Maar wees eerlijk. Denk je echt dat dat voldoende is om me om zeep te helpen? Ik had toch echt gehoopt dat je creatiever was.' Ik snoof de geur van de mensen op en keek de ruimte door. Ze hadden het zich behoorlijk knus gemaakt.
    'Wie wil als eerst?' vroeg ik met twinkelende ogen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aimée Fay Moore.
    Met grote ogen keek ik naar Vivian, ze kwam me wel bekend voor.
    Aan de ene kant was ik blij dat ik niet meer alleen was, lafaard die ik was.
    Maar aan de andere kant had ik medelijden met de mensen. Maar ik was toch te zwak.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 22:18 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ann Sully

    De verschillende stemmen beangstigde me. "Wij zijn met meer!" Gilde ik vanuit de afgesloten ruimte, een soort wanhoop aanval. "En met meer wapens." Misschien dat dreigen hielp. "Ik heb een hele wapenopslag hier!"


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik haalde de pijl van de bange schaduw af en richte hem op de nieuwe.
    'Een pijl kan jullie wel doden,' zei ik dapper.


    "Ignite, my love. Ignite."