• Topic 1

    Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Aimée Fay Moore.
    Versteend keek ik voor me uit, niet wetend wat ik moest doen en wiens kant ik moest kiezen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ann Sully

    Sarita was geraakt en blijkbaar schreeuwde de ander om hulp. Het bloed van Sarita maakte me meteen misselijk. "Holy shit." Riep ik luid. "Kan iemand iets tegen dat bloed doen? Anders kots ik over je heen." Een soort van niet bang makend dreigement ofzo.


    Your make-up is terrible

    Vivian - Slechte schaduw.
    Ineens keek ik zijlings naar de schaduw die zich kennelijk geen raad wist met de hele situatie. grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sarita Tricia Schneider
    Ik keek naar de bange schaduw. Had ik haar maar gelijk vermoord, dacht ik. De pijn bleef in mijn arm en mijn pijlen waren bijna op. Ik had er nog maar twee nodig. Het preciese aantal om een schaduw te dode.
    'Ann, vlucht met Adam,' zei ik tegen haar. De pijn werd erger, ik verliesde kracht. Ik keek naar mijn arm. Die was ondertussen helemaal rood van het bloed. Ik probeerde mijn kapot t-shirt tegen de wond aan te drukken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aimée Fay Moore.
    Eerlijk gezegd deed me dat twijfelen, al jaren had ik geen lekker vlees gegeten.
    Ik keek haar aan.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sarita Tricia Schneider
    Wat was ik stom. Denken dat ik een schaduw kon laten leven. Ik had haar gelijk moeten doden ookal smeekte ze om vergivenis. Het was te laat, tegen twee kon ik niet op met zo weinig pijlen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    Ik hield mijn neus dicht geknepen. "Ik kan jou hier niet achterlaten!" Ik keek naar de bange schaduw. "Als jij nu iets doet, krijg ik je wel." Zei ik boos tegen haar. Ik probeerde gemeen te klinken en deed een stap haar richting op.


    Your make-up is terrible

    Wtf, hij zegt: Melding: Bericht succesvol geplaatst, maar ik zie niks? Ligt het aan mij?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vivian - Slechte schaduw.

    De pijn in mijn been werd ondragelijk en ik wist dat ik niet veel kracht meer over had. Met alle snelheid die ik had scheurde ik een stuk van mijn trui af en bond het zo strak mogelijk om mijn been om het bloeden te stelpen. Ik zou het kunnen. Ik moest de pijn negeren en aanvallen voordat ze herlaadde. Als dat verdomde been maar meewerkte.
    Ik wierp nog één blik op de andere schaduw en sprintte naar voren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zie ook niets.


    Your make-up is terrible

    Ann Sully

    Ik zag haar voorbij komen en probeerde haar te tackelen.


    Your make-up is terrible

    Opnieuw danmaar.

    Aimee Fay Moore.
    Zonder er over na gedacht te hebben rende ik op mijn hoogste tempo op Vivian af, en klemde me om haar middel heen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:08 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sarita Tricia Schneider
    Ik zag de schaduw op me af komen. Ik schoot een pijl weer door haar schouder. Ik had nog twee pijlen. Eentje moest ik in haar hart schieten. Ik richte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vivian - Slechte schaduw.

    Opnieuw schoot een ongelofelijke helse pijn door mijn lijf en toen ik opkeek zag ik dat ze weer op me richtte. Dacht het niet, zei ik. Ik gebruikte al mijn kracht en sprong tegen de muur op. In een miliseconde keek ik naar het meisje - dat nu moeite had me in het vizier te houden - en vloog op haar af. Wanneer ik weer landde had ik de pijl en boog in handen, die ik voor haar neus brak. De pijn in mijn been werd inmiddels ondragelijk en ik wist dat het niet veel meer kon hebben. Toch was ik vlakbij en dat maakte me des te vastberadener.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dan wacht ik ff tot je klaar bent

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."