• Topic 1

    Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors

    Iedereen was het wel eens met Sarita en we begonnen te lopen. Ik hielp Adam met lopen zodat we wat sneller zouden zijn. Hij leunde op mij zodat hij zich wat beter zou kunnen afzetten.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Silver
    En zo gingen we op weg naar de winkels. Ik hinkte nog wel wat, maar probeerde pijn te negeren om de anderen niet tot last te zijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Vivian - Slechte schaduw.

    Ik pakte mijn mes en sneed de touwen los. Nog een keer snoof ik haar zalige geur op waarna ik haar een harde klap gaf waardoor ze tijdelijk het bewustzijn verloor.
    'Darko.. ik weet wat je denkt: dit is een stuk minder leuk dan ze levend koken, maar de vorige heeft er een behoorlijke zooi van gemaakt. Ik dacht: misschien kunnen we het nu wat praktischer aanpakken'

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste