• Ik wil een nieuwe Story beginnen.

    Het heet; One Shot Paridise

    Het gaat over Jodi Hayden, 17 jaar. Jodi is een psygiatrische inrichting gestopt waar ze er achter komt dat meerdere mensen van haar leeftijd zitten. Elke dag moeten de tieners pillen nemen en wanneer Jodi dagt niet doet krijgt ze een blackout en kan ze zich niks herrineren van die dag.

    Eigelijk gaat het er om dat de tieners krachten hebben of achter dingen komen die ze niet horen te weten zonder iemand te kennen. Of voorspellen. Of branden veroorzaken zonder vuur of gewoon gedachtes beïnvloeden.
    Door de pilletjes worden hun krachten gestopt.


    Ik heb een paar rollen nodig.

    6x meiden met kracht
    1x meisje zonder kracht
    3x jongens met krachten
    1x crush (met of zonder kracht)
    3x leiding/bewaking/directrice
    1x beide ouders
    1x klein zusje



    Naam;
    Ogen;
    Haar;
    Persoonlijkheid;
    kracht;
    familie;
    leeftijd;
    overig;




    Rollen die zijn gekozen:
    -Lysandra Allison Johnson
    -Megan Port
    -Samantha Elena Tyler.
    -Sharon Serganti
    -Lilith (Lilly) Ferland
    -Aireen Hayden
    -Miguel Molero Johnson
    -Summer Jones
    -Jamie Ashley Flynn

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 15:34 ]


    Ordo ab Chao

    ik zoek nog steeds rollen:X


    Ordo ab Chao

    Meisje zonder kracht.
    Naam; Jamie Ashley Flynn
    Ogen; bruin
    Haar; Donkerbruin
    Persoonlijkheid; Jamie is erg vrolijk en spontaan. Ze is ook erg betrouwbaar, maar heeft wel veel moeite met mensen te vertrouwen in het begin. Maar als je eenmaal haar vertrouwen hebt, moet je er wel zuinig op zijn, want ze geeft je maar één kans, tenzij je heel erg speciaal voor haar bent. Jamie is ook erg perfectionistisch, ze wil alles goed doen en kan er niet zo heel goed tegen als ze faalt. Ook heeft ze echt haar eigen mening, en als ze overtuigd is van haar gelijk, gaat ze erg graag met je in discussie.
    kracht; Nvt.
    familie; Jamie haar ouders zijn niet erg vaak thuis, dus Jamie was vaak alleen, aangezien ze enigskind was. Haar ouders vonden het werk belangrijker dan hun eigen dochter.
    leeftijd; 19
    overig; Jamie heeft een kleine tattoo op haar pols. Foto Jamie. En Jamie heeft altijd een koptelefoon bij. Jamie en muziek, zijn onafscheidelijk, van daar ook de muzieknoot als tattoo op haar pols.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 12:03 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik zoek nog steeds rollen:X


    Ordo ab Chao

    Wilt iemand aub een rol maken?


    Ordo ab Chao