• 'The story of Unknown'
    Zo heet het filmpje dat ik vandaag heb gemaakt. Het gaat over mensen beoordelen op hun uiterlijk en pesten, en over wat het met mensen doet. Ik vindt namelijk dat het niet meer kan om dit te gaan negeren. Hier moet iets aan gedaan worden, maar niemand kan dat natuurlijk in zijn eentje doen.

    Ik weet dat ik niemand kan dwingen zich anders te gaan gedragen tegenover anderen, maar ik hoop dat ik tenminste één persoon aan het denken kan zetten.

    Ik vraag niet om reacties of zoiets. Ik vraag alleen om er beter op te letten hoe je met mensen omgaat.
    Iedereen maakt fouten. Ik ben ook niet perfect.
    Maar het punt is dat bijna niemand meer schijnt te accepteren dat je niet perfect bent. Je kunt jezelf niet zijn zonder beoordeeld te worden.

    Willen jullie alsjeblieft mijn filmpje aan mensen laten zien, waarvan je weet dat het hen misschien kan helpen? En ik hoop natuurlijk ook dat het jouzelf kan helpen! <3

    Bedankt voor het lezen. <3

    http://www.youtube.com/watch?v=zHBxzuT6Izo

    (Sorry van de kwaliteit! Ik weet nog niet hoe ik het kan verbeteren.:$)

    Iedereen die het filmpje mooi vond, bedankt voor jullie lieve woorden! Ik hoop dat het jullie geholpen heeft. <3

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 14:00 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Wauw, heel mooi gedaan.


    --

    Wauw, echt super.. <3


    ars moriendi

    Mijn geluid doet het even niet, maar ik ga hem zeker binnenkort kijken. Maar om toch even mijn mening te geven over het onderwerp.
    Het is gewoon zo als je een lelijk of apart iemand ziet dat je meteen denkt: woow wat ziet die er uit!? Of iets in die richting, daar kan je gewoon niets aan doen. Het is alleen wel belachelijk dat je mensen pest om hoe ze eruit zien, daar kunnen ze ook niets aan doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel mooi gemaakt, heel herkenbaar!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Papercut schreef:
    Mijn geluid doet het even niet, maar ik ga hem zeker binnenkort kijken. Maar om toch even mijn mening te geven over het onderwerp.
    Het is gewoon zo als je een lelijk of apart iemand ziet dat je meteen denkt: woow wat ziet die er uit!? Of iets in die richting, daar kan je gewoon niets aan doen. Het is alleen wel belachelijk dat je mensen pest om hoe ze eruit zien, daar kunnen ze ook niets aan doen.
    Hmm nee. Zo zijn we opgevoed dat te denken. Uiteindelijk kun je ook daaruit stappen.

    OT: ik vind het filmpje echt ontzettend mooi. Heb je goed gedaan. Ik denk wel dat veel mensen er op zijn minst over na gaan denken! Super gedaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wauw ik heb dus gwn 3 minuten en 6 seconden zitten kijken, en het enige wat ik nu denk is; Je hebt gelijk (:
    Well done!
    <3


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Je hoeft het niet te verbeteren het is egt kei mooi, ook qua inhoud

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 23:59 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Waow.
    Ik ben stil.


    Food.

    Wow,
    zo mooi
    <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik moest wel even een traantje weg vegen, ik vind het echt heel mooi gemaakt!

    Daarom vind ik dat programma; Dating in the dark, typisch. Want als ze elkaar in het donker kennen, vinden ze elkaar helemaal leuk enzo. En later als ze elkaar zien, gaan sommige afknappen en zijn toch weg.
    Maar back to the point, heel mooi. <3


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik werd er stil van, heel mooi gemaakt <3


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Wauw, heel mooi (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Wauw, heb er geen woorden voor..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    wauw. respect!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"