• De stelling van vandaag luidt:
    Je kent mensen pas echt als je weet wat ze aan het huilen maakt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens, sommige mensen, zoals mijn mannelijke vrienden, huilen nooit. :P Nee, je kan om verschillende redenen huilen en ik doe dat bijvoorbeeld alleen als ik me klote voel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik naar mezelf kijk, klopt dat wel ja. Ik huil niet waar andere mensen bij zijn, dus als je weet wat mij aan het huilen maakt betekent dat dat je me heel erg goed kent.
    Maar je moet natuurlijk ook andere dingen weten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eens,vaak is de rede waarom je huil(echt huilt,het huilen waarvan je niet wilt dat iemand het ziet huilen)t iets heel belangrijks voor je en is de emotie die daar bij hoort het sterks. Als je iemand echt kent hoor je die toch ook te kennen?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 11:58 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gedeeltelijk. Andere emoties zijn ook belangrijk om iemand echt te kennen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Exercitus schreef:
    Eens,vaak is de rede waarom je huilt iets heel belangrijks voor je en is de emotie die daar bij hoort het sterks. Als je iemand echt kent hoor je die toch ook te kennen?

    Maar soms huil ik gewoon om heel onbelangrijke dingen, terwijl ik van belangrijke dingen niet ga huilen. Dus dan klopt het ook weer niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tja... eigen mee eens en mee oneens, ligt aan de situatie. ;)


    Live Like There's No Tomorrow ♥

    Predictably schreef:
    Mee eens, maar je moet wel meer weten dan dat. Wat hen blij maakt bijvoorbeeld.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je kent mensen dan niet honderd procent, je weet zo maar kleine dingetjes van 1 persoon. Ik zou liever willen weten wat iemand boos maakt..


    Shoot for the moon. Even when you miss, you still get among the stars.

    VIPpas schreef:
    Stiekem ben ik hier helemaal mee eens


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mee eens.
    want dan weet je de gevoelens van je vrienden.
    en dat maakt de vriendschap nog hechter geloof ik.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 13:39 ]


    live like there's no tomorrow

    0912 schreef:
    Kan kloppen, maar als je alleen dat van hun weet is dat ook niet goed.

    Oneens. Dan ken je hun zwakke plek. Maar dan ken je de persoon zelf niet helemaal.


    Leven is iets wat je moet doen als je niet kunt slapen.

    niet mee eens, want ik zelf huil bijna nooit


    Don't serch to love, love will find you.

    eigenlijk wel. want dan weet je hun zwakke punt. En je zwakke punt laat je niet aan de eerste de beste zien.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mee eens.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.