• -sorry voor spelfouten getypt op de iPod-

    Ik was aan het slapen en ik werd wakker door mijn nachtmerrie. Ik droomde over iemand die mensen op een hele enge manier vermoorde en het leek zo echt. Ik bespaar de details.. Er was ook een man aan de beurt en ik voelde zijn pijn zeg maar -raar uitgelegd- zijn gezicht werd voor een deel eraf gehaald -ik bespaar je de manier waarop- en toen voelde ik dat ook. Ik werd wakker en had dus koorts, en koppijn.

    Hoort dat bij ziek zijn? Want ik wil het niet meer meemaken, en als het kan voorkomen want ik ben me doodgeschrokken en het klinkt geeneens zo eng maar dat was het wel, heel erg..

    Dus;
    Hoort dat bij ziek zijn?
    Iemand anders die zoiets ook heeft gehad?


    Me so good.

    ~ I dont know

    ~ Ik heb nog nooit een nachtmerrie gehad. komt door mijn 3 droomvangers :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    ~ I dont know

    ~ Ik heb nog nooit een nachtmerrie gehad. komt door mijn 3 droomvangers :Y)

    Haha die dromen vangers zouden wel een goed idee zijn.
    Nachtmerries heb ik niet meer zo vaak, niet zo'n dromen die ik vroeger had over de boze krokodil die me kwam opeten.;p


    Me so good.

    Ik droom heel vaak over dat soort dingen wel. Ik raak ook heel vaak gewond in mijn dromen en die pijn voel je inderdaad. Maar als ik jouw droom hoor, denk ik dat het gewoon een koortsdroom is geweest.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Haha die dromen vangers zouden wel een goed idee zijn.
    Nachtmerries heb ik niet meer zo vaak, niet zo'n dromen die ik vroeger had over de boze krokodil die me kwam opeten.;p


    Je moet er wel echt in geloven dan pas werken ze


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is vast een koortsdroom ja, don't worry (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    VIPpas schreef:
    (...)

    Je moet er wel echt in geloven dan pas werken ze


    Ik heb dromenvangers en ik geloof er heilig in. Maar de diepgewortelde nachtmerries houden ze niet tegen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik heb dromenvangers en ik geloof er heilig in. Maar de diepgewortelde nachtmerries houden ze niet tegen.


    Bij mij wel. Ik heb mijn hele leven nog nul keer een nachtmerrie gehad en ik heb al mijn hele leven een dromenvanger op mijn kamer. Nu uiteindelijk 3.


    "Ignite, my love. Ignite."

    nog nooit gehad, wel een nachtmerrie maar nooit zulke erge


    i have a busy life

    Ik heb nog nooit iets gevoeld...
    Hopelijk is het een kOortsdroom.


    Food.

    Ik pleeg altijd zelfmoord in dromen :S

    Terwijl ik daar geen behoefte aan heb(krul)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @ Hierboven: omfg, dat deed ik ook vaak ><

    ON: Ik weet niet wat het inhoudt, maar ik voel nooit pijn in dromen :/


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb nooit pijn gehad in een nachtmerrie, maar wel dat ik echt ging huilen(huil)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omg, ik had gisteren ook zo'n vreselijke droom; hij ging ongeveer zo:

    Ik loop met mijn moeder door de straten, naast de weg liggen allemaal doden. Opeens zie ik een vrouw met een witte jurk, mijn moeder zegt dat ik niet naar haar moet kijken. Ik kijk toch en zie dat de vrouw met een glimlach op haar gezicht haar eigen hoofd eraf snijd met een zwaard. Als ik weer voor me kijk is mijn moeder weg. Opeens merk ik dat ik zelf ook een witte jurk aan heb, en een zwaard vasthoud.

    En toen werd ik wakker, met mijn handen in een houding alsof ik iets vastheb..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    als ik een nachtmerrie heb gehad dan heb ik het als ik wakker word heel benauwt.


    Don't serch to love, love will find you.

    Ik ben nog nooit wakker geworden uit een nachtmerrie met het gevoel dat ik ziek was of pijn had, maar ik heb wel al erge dromen gehad, vooral de laatste tijd. Meestal ging het dan over mijn familie. De laatste was dat ik mijn familie allemaal vergif zag krijgen en ze zag sterven en er niets tegen kon doen. Ik weet echt niet hoe ik aan zo'n droom kom, maar het was vreselijk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.