• Hi!
    Ik mag dus sparen voor een hond. - Eindelijk! - Alleen ik weet niet echt wat voor een hond ik wil, en waar ik het vandaag moet halen. Van welke honden houden jullie, en vinden jullie zo schattig? Zou je hier een foto kunnen plaatsen? ^^ En als jullie adressen weten waar je ze weg kunt halen wat niet té ver weg van groningen is, zeg het me dan? ;D

    Thankyou!:3


    - Het liefst een hond dat groot en dik word! :3, En ik wil hem wel als ie nog puppy is.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 13:09 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Nee een vuilnisbaken ras. Dat is een mix tussen alle honden!


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Nee een vuilnisbaken ras. Dat is een mix tussen alle honden!


    foto?


    Sometimes it's best not to care.

    VIPpas schreef:
    Nee een vuilnisbaken ras. Dat is een mix tussen alle honden!

    Een vuilnisbakken ras is een mix tussen 2 honden hoor. Je kan geen hond hebben die van alle soorten wat heeft :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)

    foto?

    Het kunnen van alle soorten zijn. Dikke dunne ligt er aan welke mix je hebt.
    Ik heb een hond met weet ik veel wat er allemaal in zit. Ze heeft een staart van een Duitse herder en een kop van aan jack russel en de lengte van een klein hondje


    "Ignite, my love. Ignite."

    Qlimax schreef:
    (...)
    Een vuilnisbakken ras is een mix tussen 2 honden hoor. Je kan geen hond hebben die van alle soorten wat heeft :')


    Nou wat is mijn hond dan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Nou wat is mijn hond dan?

    Weet ik niet, ken jou hond niet?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je moet een hond uitzoeken die het beste bij je past.
    bij je bijvoorbeeld heel druk en zenuwachtig, dan kun je beter een hond pakken met een rustig karakter.
    ik wil je eventueel wel helpen zoeken?

    (P.S. je hond té dik laten worden is niet slim, het is zeer slecht voor de gewrichten van de hond, en de hond heeft een grotere kans op diabetes, hart en vaatziektes, er komen dan veel dierenarts kosten bij!)

    Engelse Cocker Spaniël is een geweldig ras, naar mijn mening. _O_

    Die van mij heeft dan een beetje Drentse Patrijs in zich, maar ik ben dol op die lange oortjes.
    Dit is die van mij


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Captivity schreef:
    Je moet een hond uitzoeken die het beste bij je past.
    bij je bijvoorbeeld heel druk en zenuwachtig, dan kun je beter een hond pakken met een rustig karakter.
    ik wil je eventueel wel helpen zoeken?

    (P.S. je hond té dik laten worden is niet slim, het is zeer slecht voor de gewrichten van de hond, en de hond heeft een grotere kans op diabetes, hart en vaatziektes, er komen dan veel dierenarts kosten bij!)

    Ik zou het erg waarderen als je me wilt helpen :3 Want zelf twijfel ik echt en kom ik er niet uit. Naja, ik wil een hond natuurlijk niet vet mesten, maar ik bedoel dikte kwa vacht. Snapje? ^^ Zodat ie niet mega dun lijkt. Zoals een Sint Bernard bijv. ;D


    Sometimes it's best not to care.

    Een labrador :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb een Duitse Herder. Maar daar moet je wel heel veel tijd in steken om m goed op te voeden, en heel assertief zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ikzelf heb een Zwitserse Herder maar ik denk dat ie wat te duur gaat zijn als je nog moet sparen, denk ik dat het een paar jaar duurt :p

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 13:43 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Golden Retrievers vind ik zelf de liefste honden die er zijn <3


    “Love is a contradiction.”

    Een Groenendaeler of een Border Collie


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wij hebben een kruizing van goldenretriever/border collie
    echt een poepiej ;P maar mijn voorkeur gaat naar husky's ;D dan de siberische ;P

    Maar diehebben elke dag 1 uur flink rondrennen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you