• de titel zegt het eigenlijk al he

    ik reed vandaag naar paardrijden op de fiets en moest een spoorweg overgang over steken en net toen ik echt net toen ik erover heen was kwam de trein van een x schrik je al flink
    maar toen ik na de les weer terug reed naar huis was het zelfs met de tijd nog closer

    ik reed er net op toen de lichten aangingen en de sirenes- of heten die dingen afgingen ik fietste als een gek en gelukkig net toen ik erover was kwam de trein achter me langs geraast ik was blij toen ik thuis was lekker veilig het was beide xren een kwestie van seconden echt

    bij ouders

    gr Misserrin


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Loveless schreef:
    Er is een reden waarom de lichten aan gaan EN de sirenes... Dat betekent dat je stil moet blijven staan, achter de slagbomen... Want er komt een trein aan...
    Conclusie: Niet meer doen. (:

    ja weet ik maar de bomen waren nog omhoog de trein stond stil verderop en de sirenes waren nog uit dus ja nee geen 2x volgende x kijk ik de tijd eerst hoe laat het is

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 18:40 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Zo is er een jongen uit mijn buurt gestorven. Hij reed naar school met vrienden, zijn vrienden waren over de spoorweg al toen de slagbomen dicht gingen en hij wachtte. Zijn vrienden hebben hem gepusht om er nog vlug door te rijden en dat deed hij.
    R.I.P. Cyrus.

    Het is al twee jaar geleden en nog steeds hoor ik mensen van mijn school erover praten.

    Echt, ik zou hier mee stoppen als ik jou was.


    Let the Night embrace you

    Dat is je eigen schuld :'D


    -

    Tja, toch voortaan maar wachten? Zolang duurt het vaak niet.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Volgens mij heeft Misserrin nu wel door dat ze voortaan moet wachten voor het stoplicht van een spoor ^^

    Faerie schreef:
    Zo is er een jongen uit mijn buurt gestorven. Hij reed naar school met vrienden, zijn vrienden waren over de spoorweg al toen de slagbomen dicht gingen en hij wachtte. Zijn vrienden hebben hem gepusht om er nog vlug door te rijden en dat deed hij.
    R.I.P. Cyrus.

    Het is al twee jaar geleden en nog steeds hoor ik mensen van mijn school erover praten.

    Echt, ik zou hier mee stoppen als ik jou was.


    wat erg

    ik deed het niet espres ik keek eerst waar is ie en zag dat ie nog aan de andere kant bij het andere station was de sirenis klonken niet de bomen nog omhoog dus kon gerust:)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Razac schreef:
    Volgens mij overdrijf je -.-
    Als die dingen afgaan komt de trein niet METEEN achter je aan ofzo.
    Dat duurt nog ff voor dat hij er dan is.


    mee eens.
    dat ding gaat 2 minuten van te voren af ofzo ?
    weet je hoe lang je daar soms staat te w8en ?


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

    Misserrin schreef:
    (...)

    wat erg

    ik deed het niet espres ik keek eerst waar is ie en zag dat ie nog aan de andere kant bij het andere station was de sirenis klonken niet de bomen nog omhoog dus kon gerust:)

    En de trein kwam daarna al meteen langs je? ..

    MICKEY schreef:
    (...)
    En de trein kwam daarna al meteen langs je? ..

    zo klonk het wel


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Misserrin schreef:
    (...)
    zo klonk het wel


    keek je niet even om dan ?


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

    Razac schreef:
    Volgens mij overdrijf je -.-
    Als die dingen afgaan komt de trein niet METEEN achter je aan ofzo.
    Dat duurt nog ff voor dat hij er dan is.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hostile schreef:
    (...)

    keek je niet even om dan ?


    nee was te blij dat ik het er levens van af had gebracht


    :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    voor een 22 jarige had ik verwacht, dat je wel meer verstand had, dan onder spoorbomen door te fietsen ?
    niet lullig bedoeld ofzo, maar je jaagt niet alleen jezelf de schrik op, maar ook de conducteur/machinist

    Voel je je nu stoer nu je jezelf bijna voor een trein hebt gegooid?
    Ik noem het in ieder geval stom. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Captivity schreef:
    voor een 22 jarige had ik verwacht, dat je wel meer verstand had, dan onder spoorbomen door te fietsen ?
    niet lullig bedoeld ofzo, maar je jaagt niet alleen jezelf de schrik op, maar ook de conducteur/machinist


    de bomen waren nog omhoog alles was nog rustig de trein stond nog stil bij een station

    dus

    weet ik maar hij kon gewoon doorrijden ik was toen al weg allebei blij hij en ik :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!