• De stelling van vandaag luidt:
    De hel is enkel een verzinsel om mensen van het kwade te weerhouden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Speaker schreef:
    Ja, mee eens.
    Alhoewel, wie zegt dat de hel zo erg is?
    I mean, het is er lekker warm, er is alcohol in overvloed, drugs in overvloed en allemaal sexy bad boys. 8D
    Nee maar ik geloof dus niet in een hemel of een hel (:


    Oke sorry, maar hoe jij het ziet vind ik ZO verkeerd..
    (ik vind dat je respect moet hebben voor de mensen die wel geloven dat er een hel is en dat je daarover niet zulke grapjes moet maken)(N)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 23:13 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    StandardYou schreef:
    Ik ben gelovig (moslim) en wij geloven ook dat er een hel is en als je geen goed mens bent geweest dat je er dan terecht zult komen en dan pas, als je van je zonde af bent kan je naar de hemel en dan heb je niks waar je je druk over hoeft te maken.(maarjah niet iedereen gelooft in hetzelfde)

    Duss... Ik ben het er NIET mee eens


    ik snap de 'duss' niet, leg het me uit :) je legt uit dat de hel een betekenis heeft voor je, maar dat wil nog niet zeggen dat het iets verzonnens is... En niemand is zo'n goed mens dat hij/zij gelijk in de hemel komt...

    Hingucker schreef:
    Dat was vroeger bij gelovigen inderdaad zo. Maar ik vind dat de hel nu ook gewoon het kwade vertegenwoordigt, want veel mensen zijn niet meer gelovig en zeggen toch dingen ivm de hel.

    Ik weet het niet... Ik denk het op zich wel, maar het geloof daarin zit in sommige geloven tegenwoordig zo diep geworteld dat het niet meer daarmee geassocieerd wordt. Maar in theorie wel, ja (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik denk het wel. Maar zeker weet ik het niet :( (ik zou wel heel graag willen weten of er hier na nog iets is!!!)Jammer dat er nooit iemand terug komt!!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    ik snap de 'duss' niet, leg het me uit :) je legt uit dat de hel een betekenis heeft voor je, maar dat wil nog niet zeggen dat het iets verzonnens is... En niemand is zo'n goed mens dat hij/zij gelijk in de hemel komt...

    Ik snap jouw punt niet helemaal. het heeft idd een betekenis voor me.(en BTW: ik zeg toch dat het juist niet verzonnen is?) En ik probeer hier juist uit te leggen dat je niet gelijk in de hemel komt (want eerst moet je van je zonde af. in de hel dus


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, zo kijk ik er ook tegen aan, maar sommige mensen geloven er wel in en daarom kun je het ook wel een stelling noemen.

    Het is een bewezen feit, en dus geen stelling. Ook veel christenen weten en erkennen dit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    StandardYou schreef:
    (...)[/purple]Ik snap jouw punt niet helemaal. het heeft idd een betekenis voor me.(en BTW: ik zeg toch dat het juist niet verzonnen is?) En ik probeer hier juist uit te leggen dat je niet gelijk in de hemel komt (want eerst moet je van je zonde af. in de hel dus

    Wow.
    Let's keep it all in black & white?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nymphetamine schreef:
    (...)
    Wow.
    Let's keep it all in black & white?


    door die kleuren kan je zien op welke zin ik een antwoord heb gegeven..
    zoals je waarschijnlijk al door hebt..

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 23:45 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Eens


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    agree_O_


    Shoganai i ne~

    There's no devil. It's just God doing drugs.

    De geniale tekst uit een wc in een restaurant bij het Vrijthof in Maastricht.


    #WWED - What Would Emma Do?