• Ik stapte net in de lift, samen met een andere vrouw. Ik moet naar de twaalfde verdieping, zij naar de zesde. We waren bij de vijfde verdieping toen het gebeurde. De lift begon te schokken en viel opeens een heel eind terug. En dan niet van 'hij gaat naar beneden zoals normaal' terug. Gewoon zonder steun ofzo. Nou, dat was al doodeng. Toen ging hij opeens weer naar boven. Bij de zesde begon hij weer te schokken, viel hij weer terug en opeens bleef hij stilstaan. De deuren gingen niet open, niks. We zaten vast in de lift.

    Nou, ik schoot dus dik in de stress, want ik heb dus claustrofobie in kleine ruimtes waarvan ik weet dat ik er niet elk moment uit kan. Ik had geen bereik, die vrouw wel, dus die belde haar vriend, die thuis was. We hadden dus toen al op de alarmknop geduwd, duurt het 5 minuten voordat we ook maar met de centrale verbonden zijn. Mens vraagt wat er aan de hand is, wij zeggen dat we vast zitten. Hangt dat stomme mens op, zonder ook maar iets verder te zeggen!

    10 minuten later was er nog geen bericht terug van die vrouw van de alarmlijn, dus ik was aan het trillen, doodsbang dat die lift opeens naar beneden valt. Hij schoof trouwens steeds iets lager naar beneden, dus een gegronde angst was het. Toen waren we het beiden zat, dus gingen we proberen samen de deuren open te trekken. Dat lukte dus gelukkig en we gingen toen uit de lift. Hij stond namelijk half op de zesde verdieping.

    Nou, serieus, ik ben me dood geschrokken. Ik ben de rest van de verdiepingen hard rennend met de trap gegaan en zodra ik thuis was, heb ik me meteen in de armen van mijn moeder geworpen, hard huilend. Ik dacht echt even dat ik niet meer uit die lift zou komen.

    Dankje als je het hebt gelezen. En om het nuttig te houden, hebben jullie ooit vast gezeten in een lift?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 16:03 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    nee
    lijkt me doodeng


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Iets waar ik dus doodsbang voor ben..
    nee nog nooit gehad..


    Life is hard and then we die

    Ew, dat is echt creepy. En nee, ik heb het nog niet voorgehad.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nee gelukkig niet. Eng man!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jeez, traumaa.. Ö

    Ik heb alleen vastgezeten in de trein, ik barstte spontaan in huilen uit (:
    Ik raak altijd in paniek in dat soort situaties.


    Muffins are just ugly cupcakes.

    Oh crap, dat lijkt mij ook best wel eng o.o Maar ik neem altijd de lift want ik durf zelf niet van de roltrappen af, ben altijd bang dat ik daar van af donder. =$


    Sometimes it's best not to care.

    PUKKELxDING schreef:
    Iets waar ik dus doodsbang voor ben..
    nee nog nooit gehad..


    Sinds ik op de twaalfde woon, ben ik er dus ook doodsbang voor. Had niet verwacht dat het me ooit echt zou gebeuren. Ik ben ook verschrikkelijk overstuur nu >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ja, alleen dat was toen niet prettig


    Some angels have no wings.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Sinds ik op de twaalfde woon, ben ik er dus ook doodsbang voor. Had niet verwacht dat het me ooit echt zou gebeuren. Ik ben ook verschrikkelijk overstuur nu >.<
    Ik had dat juist voor ik in een flat ging wonen, ik woon zelf op de zevende.


    Life is hard and then we die

    Wow, echt doodeng!


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik had dat juist voor ik in een flat ging wonen, ik woon zelf op de zevende.


    Ik had het vaak in het ziekenhuis. Maar kijk, in dit gebouw zijn de liften heel vaak stuk enal, dus is die angst groter geworden. En nu dit >.< En elke dag 12 verdiepingen met de trap is ook niet echt een optie..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    OMG! Ik zit hier echt te trillen..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ja 2 of 3 keer en 1 keer was ik in Duitsland en ik was 6 dus kon wel duits verstaan maar niet praten. En toen drukte ik verkeerd op een knopje in de lift en ik mocht alleen met de lift vond ik heel cool. maar ik drukte dus verkeerd en toen stond ik midden in een kantoor, en ik was bang en verstond de mensen maar half en toen ben ik gaan gillen en huilen. Omdat er een deur voor de trap zat die dicht was, en toen ben ik maar met de lift terug gegaan, en uiteindelijk kwam ik toch uit waar ik moest zijn:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Eh ik ben ook erg bang voor liften..

    ik ging toen naar het ziekenhuis en ik ging alleen met de lift, niemand stond erbij, toen stond ie ook echt vast, ik op z'n knopje gedrukt.. Ik heb een uur lang gewacht. maar ik ga nooit meer met de lift


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ja, maar lang niet zo erg.
    Er was gewoon iemand die zijn voet tussen de deuren stak en toen gingen die niet meer dicht of verder open. Toen zijn we daar maar even blijven zitten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right