• Ik stapte net in de lift, samen met een andere vrouw. Ik moet naar de twaalfde verdieping, zij naar de zesde. We waren bij de vijfde verdieping toen het gebeurde. De lift begon te schokken en viel opeens een heel eind terug. En dan niet van 'hij gaat naar beneden zoals normaal' terug. Gewoon zonder steun ofzo. Nou, dat was al doodeng. Toen ging hij opeens weer naar boven. Bij de zesde begon hij weer te schokken, viel hij weer terug en opeens bleef hij stilstaan. De deuren gingen niet open, niks. We zaten vast in de lift.

    Nou, ik schoot dus dik in de stress, want ik heb dus claustrofobie in kleine ruimtes waarvan ik weet dat ik er niet elk moment uit kan. Ik had geen bereik, die vrouw wel, dus die belde haar vriend, die thuis was. We hadden dus toen al op de alarmknop geduwd, duurt het 5 minuten voordat we ook maar met de centrale verbonden zijn. Mens vraagt wat er aan de hand is, wij zeggen dat we vast zitten. Hangt dat stomme mens op, zonder ook maar iets verder te zeggen!

    10 minuten later was er nog geen bericht terug van die vrouw van de alarmlijn, dus ik was aan het trillen, doodsbang dat die lift opeens naar beneden valt. Hij schoof trouwens steeds iets lager naar beneden, dus een gegronde angst was het. Toen waren we het beiden zat, dus gingen we proberen samen de deuren open te trekken. Dat lukte dus gelukkig en we gingen toen uit de lift. Hij stond namelijk half op de zesde verdieping.

    Nou, serieus, ik ben me dood geschrokken. Ik ben de rest van de verdiepingen hard rennend met de trap gegaan en zodra ik thuis was, heb ik me meteen in de armen van mijn moeder geworpen, hard huilend. Ik dacht echt even dat ik niet meer uit die lift zou komen.

    Dankje als je het hebt gelezen. En om het nuttig te houden, hebben jullie ooit vast gezeten in een lift?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 16:03 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    il, het klinkt heel eng. ik heb 1 x vastgezeten, niks speciaals.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat lijkt me onwijs eng. Gelukkig nog nooit meegemaakt ;o


    -

    Één keer vertikte die deuren het om open te gaan. Ikke gillen schreeuwen en meppen en doen. x'd
    En toen ik helenmaal moe was en net niet jankend in een hoekje ging zitten ging dat kutding héél normaal open alsof er niks aan de hand was (krul)

    Animale schreef:
    Ew, dat is echt creepy. En nee, ik heb het nog niet voorgehad.


    effort never betrays you

    Ik vind het al dood eng als ik het lees o.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Miauw schreef:
    Ik heb nooit vast gezeten, maar heb net als jij claustrofobie in kleine ruimtes waarvan ik er niet meteen uit kan.
    Wel heb ik eens gehad dat ik met de lift aankwam op de verdieping waar ik moest zijn. Iedereen was aan het uitstappen toen de lift ineens (met de deuren open) een halve meter naar beneden zakte! Toen wist ik ook niet snel ik de lift uit moest rennen.


    Als dat opeens gebeurd is het ook doodeng ja >.< Lijkt me ook niet bepaald fijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    :|:|:|:|:|:|
    ik kan niet tegen liften..
    ik was in de zomervakantie in belgenland en toen was daar zo'n lift die net op een vrijval leek echt dood eng.. en je kon niet met de trap lopen..

    man ik heb echt medelijden met je!!

    ik zou niet eens meer in staat zijn te lopen..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    fuck.. ik ziet net ineens in dat dat vandaag was :|:|:|:|

    sjees is alles goed??

    man...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Daarom neem ik altijd de trap.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Dat is echt dood eng, en daarom ga ik ook altijd een beetje met een raar gevoel in een lift staan :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Animale schreef:
    Ew, dat is echt creepy. En nee, ik heb het nog niet voorgehad.


    hoi, jij bent leuk.

    VampireGirl1 schreef:
    fuck.. ik ziet net ineens in dat dat vandaag was :|:|:|:|

    sjees is alles goed??

    man...


    Het gaat redelijk. Ik ben in ieder geval zodanig gestopt met trillen dat ik een glas drinken vast kan houden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee, maar wel ooit in een trein.Ging shoppen met een kennis, en met mijn moeder, en hun waren de trein al uit, gingen die deuren dicht, zat ik er nog in.Ik helemaal in paniek natuurlijk, maar een man moest er ook toevallig uit en die zorgde ervoor dat we stopten (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    DanceFLOOR schreef:
    ik heb wel ooit een uur lang vastgezeten op het toilet


    Dat heb ik ook eens gehad ja. Dat was thuis, toen net iedereen weg was ='D Moesten ze hem met de schroevendraaier openen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Het gaat redelijk. Ik ben in ieder geval zodanig gestopt met trillen dat ik een glas drinken vast kan houden.


    mooi.. sjees ik zou echt keihard gaan gillen.. ik kan echt heel rustig zijn maar in situaties die niet fijn zijn kan ik echt heel bang zijn...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky