• Ik stapte net in de lift, samen met een andere vrouw. Ik moet naar de twaalfde verdieping, zij naar de zesde. We waren bij de vijfde verdieping toen het gebeurde. De lift begon te schokken en viel opeens een heel eind terug. En dan niet van 'hij gaat naar beneden zoals normaal' terug. Gewoon zonder steun ofzo. Nou, dat was al doodeng. Toen ging hij opeens weer naar boven. Bij de zesde begon hij weer te schokken, viel hij weer terug en opeens bleef hij stilstaan. De deuren gingen niet open, niks. We zaten vast in de lift.

    Nou, ik schoot dus dik in de stress, want ik heb dus claustrofobie in kleine ruimtes waarvan ik weet dat ik er niet elk moment uit kan. Ik had geen bereik, die vrouw wel, dus die belde haar vriend, die thuis was. We hadden dus toen al op de alarmknop geduwd, duurt het 5 minuten voordat we ook maar met de centrale verbonden zijn. Mens vraagt wat er aan de hand is, wij zeggen dat we vast zitten. Hangt dat stomme mens op, zonder ook maar iets verder te zeggen!

    10 minuten later was er nog geen bericht terug van die vrouw van de alarmlijn, dus ik was aan het trillen, doodsbang dat die lift opeens naar beneden valt. Hij schoof trouwens steeds iets lager naar beneden, dus een gegronde angst was het. Toen waren we het beiden zat, dus gingen we proberen samen de deuren open te trekken. Dat lukte dus gelukkig en we gingen toen uit de lift. Hij stond namelijk half op de zesde verdieping.

    Nou, serieus, ik ben me dood geschrokken. Ik ben de rest van de verdiepingen hard rennend met de trap gegaan en zodra ik thuis was, heb ik me meteen in de armen van mijn moeder geworpen, hard huilend. Ik dacht echt even dat ik niet meer uit die lift zou komen.

    Dankje als je het hebt gelezen. En om het nuttig te houden, hebben jullie ooit vast gezeten in een lift?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 16:03 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hè, jakkes o_o Goddank dat je er heelhuids uit bent gekomen en hij niet naar beneden is gevallen 'fzo. Jikes :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Daarom neem ik dus altijd de trap. Ik vind die liften doodeng, mij niet gezien :') En de trap is gezond :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik loop naar de 30e verdieping als het moet, ik weiger in alle gevallen om met de lift te gaan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Omg, creepy. Nee ik heb nog nooit vast gezeten in een lift aangezien ik last heb van claustrofobie dus neem ik echt nooit de lift tenzij er geen trap is.

    Ik heb nooit vastgezeten maar ik kan me voorstellen hoe je je voelde. Ik ben half claustrofobies. EN daarom neem ik dus ook bijna nooit de lift.
    Creepy.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 16:20 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nazgul schreef:
    Hè, jakkes o_o Goddank dat je er heelhuids uit bent gekomen en hij niet naar beneden is gevallen 'fzo. Jikes :/


    Dat zeker >.< Ik was er echt even bang voor ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou meteen aan die horrorfilms denken :'D lol, in van die lfiten dat het licht utigaat en dan aan en dan is er iemand vermoord enzo :xx


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een keer vastgezeten en naar een uur werden we 'gered' door de mensen van het hotel...
    We hingen de hele tijd stil en ik was de enige die in de lift zat, ik ben ook nog eens best claustrofobisch dus ik stond doodsangsten uit O.o

    Erg voor je O;


    Me so good.

    Goh, ik zou ook bang worden. x'D
    Je, ik neem de lift. Maar alleen als ons mama mee is. Want zij doet niet graag trappen. x]

    Ik wel, goed voor de lijn dat bewegen. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik heb wel ooit een uur lang vastgezeten op het toilet


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    nee nog nooit


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Nee, nog nooit, godzijdank. Ik heb sowieso een fobie voor liften, juist omdat ik altijd bang ben dat er kan gebeuren wat jou overkomen is. Ik zou echt helemaal gek worden denk ik O.O


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    omg, facking eng man D;
    ik ga liever altijd met de trap dan met de lift omdat ik bang ben dat er hetzelfde gebeurd wat jou is overkomen (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Damn, how scary 's that!
    Ik stap ook de lift in met een angstig gevoel. Maar ik ga altijd alleen een lift in mét iemand. Als ik alleen ben neem ik àl-tijd de trap. Ik had trouwens gedroomt dat ik in een lift ging met 2 andere en die moesten op verdieping 147 zijn of zo? x'D Achja, het was een weirde droom.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb nooit vast gezeten, maar heb net als jij claustrofobie in kleine ruimtes waarvan ik er niet meteen uit kan.
    Wel heb ik eens gehad dat ik met de lift aankwam op de verdieping waar ik moest zijn. Iedereen was aan het uitstappen toen de lift ineens (met de deuren open) een halve meter naar beneden zakte! Toen wist ik ook niet snel ik de lift uit moest rennen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg