• Het verhaal gaat over Renee zij is een bitch en heeft een boek met allemaal rot opmerkingen over de meiden uit het 4e leerjaar geschreven. Behalve over haar en haar 2 beste vriendinnen. Dan komt een meisje daar achter en die meld het bij de directeur. De meiden van de 4e klas zien het ook en er breekt een gevaecht uit van wie het heeft geschreven. Dan moeten ze allemaal naar de gymzaal voor een goed gesprek ze moeten allemaal hun excuus aanbieden en ze vragen Renee nog of ze wat wil bekennen maar dat wil ze niet. Even later als ze ergens sorry voor moet zeggen vertelt ze het toch. Iedereen is woedend op haar en niemand kijkt haar meer aan. Renee loopt weg en ziet dan haar droomjongen! Ze word verlieft op hem en doet heel lief. Totdat ze erachter komt dat hij een vriendin heeft die een oud klas genootje is van haar en dus alles heeft vertelt over het boek. Zou dit ooit nog een relatie worden?
    Dat is het idee en ik vergeef ook rollen weg (A)
    ROLLEN:

    Hoofdpersoon vriendin Bill: Billneukerx3:$
    Vriendin Tom + BF1 Renee: LOLLIPOPX3
    Vriendin Gustav + BF2 Renee: TOMSDICK
    Vriendin Georg: xMichKaulitz
    Vriendin Andreas: Nickaaii
    Vriendin Alex: (Niet Alex Evans-_-) TEDDIkiid
    Vriendin Maurice: TEDDYxFUCKER
    Vriendin Alex Evans en BF Renee: xNIJNTJE
    Meisje die erachter komt van het boek en in het verhaal later een ex-vriendin van Renee: Demi xD Zelfbedacht door lieve ANNELIES(H)


    Okay dat waren de rollen. Ik kies niet de eerste maar de beste en Maurice en Alex zijn de BF'S van Gustav. En de BF'S van Renee zijn bitchy's en de ex-bf ook! ALs je een rol wilt zou je dan deze vragen lijst even willen invullen?:

    Naam:
    Leeftijd: 16
    Likes:
    Dis Likes:
    Hobby's:
    Karakter:
    Rol:
    Waarom de rol:
    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]:
    Tekstje:


    Danke !!(A) xoxo


    I do not hook up.

    Vriendin Tom, info mkomt!


    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16

    Likes: IceCream, chocolade Bunny's, CupCake's, CreamCup's, vrienden, muziek

    Dis Likes: Arrogante mensen, spinnen, insecten en egotrippers

    Hobby's: Hiphop

    Karakter: Bitchy, koppig, spontaan, lief, naïef, snel op d'r tenen getrapt, snel jaloers, moet d'r zin krijgen, gevoelig, staat open voor roddels en wil alles weten.

    Rol: Vriendin Tom+Bf van jouwn

    Waarom de rol: Omdat ik jouwn vrouw ben, die rol wil, jij die rol zoekt en ik de film lieft waarover de Quiz gaat.

    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]:
    Kies maar uit mijn FB.

    Tekstje:

    Haaii peopz
    Mijn naam is dus zoals je al gezien hebt Annelies en ik ben al 16 jaar oud. Sta me niet in de weg want ik zwijg niet voor jouwn ik roep heel de buurt bijeen! Ik wil altijd alle nieuwtjes weten en ben zo een beetje de roddelQueen. Kan je daar niet mee leven? Wel fock off dan! Ik kan écht super bitchy zijn en koppig maar ook snel jaloers, snel op m'n tenen getrapt, ik moet altijd m'n zin krijgen en ik moet alles weten. Soms kan ik ook lief zijn en spontaan maar meestal niet. Ik houd van m'n vrienden, CupCake's, Gloomybears, Hello Kitty, het 'burn-book', muziek en nog veel andere dingen maar het meeste van roddels versprijden over mensen die we niet kunnen hebben. Ik heb een hekel aan arrogante mensen, egotrippers , spinnen en insecten. Niemand mag arroganter zijn als mij dus ben dat ook niet! Maar ik moet gaan want ik ga shoppen met m'n BF Renee.

    Ciaoz bitchaz <3

    Okay(A)


    I do not hook up.

    Vriendin Gustav + BFF 2 Renee
    Info komt er ook aan^^


    Sweet dreams will come true.

    nauw ik wou Tom (huil)


    *He's the one.

    Naam: Kim

    Leeftijd: 16

    Likes: ijsje strand shoppen

    Dis Likes: school

    Hobby's: shoppen bruin worden

    Karakter: lief eigenwijs koppig brutaal

    Rol: vriendin georg

    Waarom de rol: ik lieft georg

    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69058

    Tekstje:
    Haai
    Ik ben Kim
    Ik ben 16 jaar oud
    Ik ben lief koppig eigenwijs en brutaal:P
    Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsje:P
    Ik heb haat aan school zoals iedereen:P
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    vriendin tom,angel n_n
    info komt er aan ze ^.^
    [jha kzit ff op mijn andr account n_n]
    Naam:
    joyce
    Leeftijd: 16

    Likes:
    Renee ö,muziek,tom,shoppen,partys,
    Dis Likes:
    spinnen,regen
    Hobby's:
    shoppen n_n , uitgaan n_n
    Karakter:
    bitchi,lief,spontaan,grote mond en eigenwijs
    Rol:
    vriendin tom + bf renee.
    Waarom de rol:
    Weet je da nu nog niet ? n_n omdat het tom is ;D en gij mooier en liever bent als mij Ö
    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]:
    http://a581.ac-images.myspacecdn.com/images01/122/l_2dc2191f884bc27c070d8d4251c0dc84.jpg [ohjaawel,iedreen weet wie dat is n_n]

    Tekstje:
    Héééj peoples,De naam is joyce oke?renee is me'n bf en jij niet dus fuck you n_n.Mensen kijkne mij soms nog al vol afschuw aan en zeggen dat ik nog al een bitch ben,but what is the big deal?you don't hurt me ok?
    ik houw van shoppen,partys en tom..en dan nog?veel kun je er niet tegen doen n_n Maar ik ga nu.<3#

    Vriendin Tom + BF1 Renee

    Naam:Raquel

    Leeftijd: 16

    Likes:music,her friends,ice cream, shoppen, gloomybears

    Dis Likes:brocoli, na apers, leugenaars, sandalen met sokken x]

    Hobby's:shoppen, dansen, ontwerpen, gek doen

    Karakter:koppig,altijd eerlijk, zegt haar mening, lieg tegen haar vriendinnen, stiekem toch wel gevoelig

    Rol:Vriendin Tom + BF1 Renee

    Waarom de rol: Omdat ik nog niet in een verhaal van jouw speel en omdat ik je wife ben x]

    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vxhz6c&s=4

    Tekstje: Hi Lieverds <3 De naam is Raquel en loop al 16 jaar gek te doen op deze Aardbol. Ik doe gewoon waar ik zin in heb en heb schijt aan jullie mening. Ik lieft het om dingen te doen met me vriendinnen zoals winkelen of uitgaan. Yeah partyAnimal. Tuurlijk gaan we niet elk weekend uit maar goed je begrijpt me vast wel ;] Als ik je niet mag of gewoon haat dan zeg ik het je ook gewoon recht in je gezicht. Wat je ermee gaat doen moet je gewoon zelf weten ik zeg gewoon eerlijk wat ik van je vind. Mensen die mijn style kopieren zijn zielig en mensen die brocoli eten zijn KNETTER GEK !! Ooh mijn schatjes roepen me ;] Byee peeps <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Naam: michelle
    Leeftijd: 16
    Likes: milkshakes <3 ontwerpen <3 inrichten <3 winkelen <3 raar doen <3 naar de bioscoop <3 foto's maken <3 muziek luisteren <3
    Dis Likes:
    Hobby's: muziek luisteren <3 sport school <3 af en toe paardrijden <3 ontwerpen en stylen
    Karakter: af en toe onzeker! betrouwbaar! beetje raar! probeer er altyd voor iedereen te zijn! ben wel meestal vrolyk! en ik heb meestal iets te snel me woordje klaar liggen en wil altyd het laatse woord hebben! ben af en toe arrogant, maar dan verdienen mensen het ! soms vind ik ruzie ook wel leuk XD ! ik hou van discussiies!
    Rol: Vriendin Georg of tom!
    Waarom de rol: Omdat.. tja ik heel graag in je verhaal wil en omdat Georg me heel lief lijkt :)!
    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]: [url]
    http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg [/url]
    Tekstje:heey x3,
    ik ben michelle en ben 16 en ben sinds kort de vriendin van georg. georg , ja die georg ja die van tokio hotel! niks raars aan hij is ook gewoon een normale jongen! ik ben druk bezig met ontwerpen want ik wil later binnenhuis styliste worden! voorderest ben ik erg bezig met milkshakes drinken <3 winkelen <3 raar doen en vooral muziek luisteren <3 ! Ik ben fan van tokio hotel maar hou ook van paramore , anouk , avril en the veronicas ! Maarja ik word geroepen, ik kan maar beter gaan!
    xX. michelle

    Naam: charissa

    Leeftijd: 16

    Likes: RedBull, Muffins, chocolade

    Dis Likes: PLayers, nerds en Huppels

    Hobby's: streetadance en zingen

    Karakter: bitchy, ego, lief en hyperactief

    Rol: Vriendin Gustav+ BF2

    Waarom de rol: Olmat Anneleis Tom al heeft ><

    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]:http://img.osobnosti.cz/foto/hanna-beth/N196930-24103.jpg

    Tekstje: Hoi ik Ben Charissa en ik bn 16jaartjjes. Ik doe aan streetdance en ik zing ook. Ik kan een bitch zijn maar meestal ben ik lief als jij ook lief bent tenmisnte.. Ik heb een hekel aan Players, Nerds en Huppels. Mijn grootste verslaving is RedBull daardoor ban ik ook zo een hyperactief gavalletjje... Ik moet nu gaan ciao.x333


    *He's the one.

    Okay er zijn al wat rollen verdeeld.


    I do not hook up.

    Ikke ook bf zijn =[


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    eey <3
    dankje voor de rol :)!
    laat je weten waneer het 1e deel er is (A)!?
    xX.

    Annelies zegt; Dankje wife <3

    HAAAAAAAY BILLNEUKDERX3 XD

    srry moest ff xD

    HAAAAAAAY BILLNEUKDERX3 XD

    srry moest ff xD