• Het verhaal gaat over Renee zij is een bitch en heeft een boek met allemaal rot opmerkingen over de meiden uit het 4e leerjaar geschreven. Behalve over haar en haar 2 beste vriendinnen. Dan komt een meisje daar achter en die meld het bij de directeur. De meiden van de 4e klas zien het ook en er breekt een gevaecht uit van wie het heeft geschreven. Dan moeten ze allemaal naar de gymzaal voor een goed gesprek ze moeten allemaal hun excuus aanbieden en ze vragen Renee nog of ze wat wil bekennen maar dat wil ze niet. Even later als ze ergens sorry voor moet zeggen vertelt ze het toch. Iedereen is woedend op haar en niemand kijkt haar meer aan. Renee loopt weg en ziet dan haar droomjongen! Ze word verlieft op hem en doet heel lief. Totdat ze erachter komt dat hij een vriendin heeft die een oud klas genootje is van haar en dus alles heeft vertelt over het boek. Zou dit ooit nog een relatie worden?
    Dat is het idee en ik vergeef ook rollen weg (A)
    ROLLEN:

    Hoofdpersoon vriendin Bill: Billneukerx3:$
    Vriendin Tom + BF1 Renee: LOLLIPOPX3
    Vriendin Gustav + BF2 Renee: TOMSDICK
    Vriendin Georg: xMichKaulitz
    Vriendin Andreas: Nickaaii
    Vriendin Alex: (Niet Alex Evans-_-) TEDDIkiid
    Vriendin Maurice: TEDDYxFUCKER
    Vriendin Alex Evans en BF Renee: xNIJNTJE
    Meisje die erachter komt van het boek en in het verhaal later een ex-vriendin van Renee: Demi xD Zelfbedacht door lieve ANNELIES(H)


    Okay dat waren de rollen. Ik kies niet de eerste maar de beste en Maurice en Alex zijn de BF'S van Gustav. En de BF'S van Renee zijn bitchy's en de ex-bf ook! ALs je een rol wilt zou je dan deze vragen lijst even willen invullen?:

    Naam:
    Leeftijd: 16
    Likes:
    Dis Likes:
    Hobby's:
    Karakter:
    Rol:
    Waarom de rol:
    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]:
    Tekstje:


    Danke !!(A) xoxo


    I do not hook up.

    Ik ga Rol voor jouw doen Raquel vriendin van Alex Evans (A) n_n


    I do not hook up.

    ik had een vraagje mag cb er ook in voor komen?

    Nou eigenlijk weet ik niks over CB en vind ze niet goed :$ Sorry!


    I do not hook up.

    jammer want ik wouw graag een rolletje

    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ GUSTIPIRAAT ! XD

    geeft niet xD


    I do not hook up.

    Ik ga Rol voor jouw doen Raquel vriendin van Alex Evans (A) n_n


    Yay ^^ Maar ik ben toch ook wel jouwn BF he =0


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Sorry!<3
    En graaggedaan voor de mensen die rollen hebben en ik zal laten weten voor deel 1!


    I do not hook up.

    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY BILLNEUKERX3

    (...)

    Yay ^^ Maar ik ben toch ook wel jouwn BF he =0

    JAA!


    I do not hook up.

    Naam:Nickita
    Leeftijd: 16
    Likes:Andreas en chocola en muziek
    Dis Likes:mensen die denken dat ze alles zijn
    Hobby's: Skaten en muziek en zingen
    Karakter:Altijd vrolijk maar kan een bitch zijn als het moet
    Rol:Vriendin Andreas
    Waarom de rol: Omdat het me super lijkt om in deze quiz te spelen
    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]:
    http://photos-913.friendster.com/e1/photos/31/90/56420913/1_133860962l.jpg
    Tekstje:
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben altijd vrolijke n sta altijd voor mijn vrienden klaar
    Ik heb ook een vriendje hij heet Andreas en is echt super lief voor me
    Ik hoop ook dat de band tussen ons nog sterk blijft wand een leven zonder hem kan ik me niet meer voorstellen ;)
    Vedder schrijf ik graag teksten en ga ik de deur nooit uit zonder mp3
    Maar ik moet nu gaan andreas w8 op me we gaan naar de bios doei (K)


    You can't touch music but music touch you

    Naam: Marloes (eigen naam, als je die niet mooi vind mag je veranderen hoor^^)
    Leeftijd: 16
    Likes: MUSIC, friends, Lachen, Gek zijn
    Dis Likes: Mensen die je niet nemen zoals je bent, irritante mensen, kinderen, Achtbanen xD & Sommige muziek.
    Hobby's: Staat bij Likes
    Karakter: Meestal vrolijk, leeft heel erg mee met haar vrienden. Somg wel eens chagrijnig, schaamt zich niet voor haar gestoordheid.
    Rol: Vriendin Alex
    Waarom de rol: Omdat Alex me wel cool lijkt aangezien ie bevriend is met Gustav =D
    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]: http://img397.imageshack.us/img397/1784/omdatcp0.png
    Tekstje: Hi! Ik ben Marloes, mijn kledingstijl is eigenlijk elke dag anders. 'Emo', Alto, Kandi Raver, 'Normaal', Scene-achtig. Van alles dus.
    Mijn vrienden betekenen onwijs veel voor me, omdat ik altijd mn verhaal bij ze kwijt kan, en hun bij mij.
    XX'


    Sweet dreams will come true.

    Woehoe
    The Wifes are BF's =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Vriendin Andreas:

    Naam: Mandy
    Leeftijd: 16
    Likes: SceneQueens, regen
    Dis Likes: De zon, huppelkutjes
    Hobby's: Zingen, Gitaarspelen, meekrijsen met de muziek
    Karakter: Bitchy, Egoïstisch, Aardig en Spontaan
    Rol: Vriendin Andreas
    Waarom de rol: Omdat het echt super lijkt om in jouw serie te spelen. En omdat de vriendin van Tom al bezet was xD
    Plaatje (Scene/Emo mag maar niet te extreem!]: http://tn3-1.deviantart.com/fs29/300W/i/2008/099/3/d/Yummy_by_HannahHavoc.jpg
    Tekstje:Alohaa dudes! Mandy is de naam. Ik word ook wel eens BlackBitch genoemd. Omdat ik zwart haar heb en ik kan soms een enorme bitch zijn, vooral als het om huppelkutjes gaat. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus ik geef vaak een grote bek terug. Verder ben ik heel sociaal en met mij kan je een goed praatje maken! Ohnee, mijn ego spreekt weer eens. Mijn hobby's zijn zingen, gitaarspelen, meekrijsen met de muziek, emo's en shoppen. En met Bill kan ik samen ook leuk zingen, we houden ervan om met de muziek mee te krijsen.


    a figment of your imagination

    Bedankt dat ik de rol heb meid (K)


    You can't touch music but music touch you

    Oehh, net te laat x3


    a figment of your imagination