• Ik haat het serieus als mensen zich met mij of mijn vriendinnen bemoeien! Ik krijg er serieus het vliegend schijt van! Dan praat ik met mijn vriendinnen over iets en dan hebben die bitches er iets van opgevangen en bemoeien ze zich met ons gesprek en voelen ze zich "cool" dat ze er ook iets van snappen en mee kunnen praten.
    Ironie: Ze zitten er totaaaaaaaaaaaaal naast!

    Op Quizlet heb je ze ook. Ben je met je vriendinnen in een topic bezig, wijk je een beetje uit van het onderwerp en komt er zo iemand zeggen dat je ontopic moet gaan.. (users, geen mods bedoel ik dan) Ik heb er echt een stronthekel aan!

    Hebben jullie ook zo'n hekel aan bemoeials? In real life en op Quizlet?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nou, dat van Q vind ik heel logisch (cat)je zit nou eenmaal op een forum met regels te praten en het is openbaar dusja.
    Maar dat in RL, dan moeten ze zich er gewoon niet mee bemoeien.


    Your make-up is terrible

    Vliegen schijt, mihihi
    Jup :Y)

    Assassin schreef:
    Nou, dat van Q vind ik heel logisch (cat)je zit nou eenmaal op een forum met regels te praten en het is openbaar dusja.
    Maar dat in RL, dan moeten ze zich er gewoon niet mee bemoeien.


    Opgeven is geen optie.

    Lol, als het over mij ging. Het was maar een grapje. Just kidding ;x

    Topics op het forum zijn nou eenmaal openbaar.


    -

    Assassin schreef:
    Nou, dat van Q vind ik heel logisch (cat)je zit nou eenmaal op een forum met regels te praten en het is openbaar dusja.
    Maar dat in RL, dan moeten ze zich er gewoon niet mee bemoeien.
    Ik vind van niet. Als mods ons vertellen dat we terug ontopic moeten gaan snap ik dat. Maar als een user, die helemaal niets met het onderwerp van het topic te maken heeft, me vertelt dat ik ontopic moet gaan, daar kan ik niet tegen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Assassin schreef:
    Nou, dat van Q vind ik heel logisch (cat)je zit nou eenmaal op een forum met regels te praten en het is openbaar dusja.
    Maar dat in RL, dan moeten ze zich er gewoon niet mee bemoeien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1602011 schreef:
    Lol, als het over mij ging. Het was maar een grapje. Just kidding ;x
    Nee, het was een paar dagen geleden ofzo gebeurt, maar door dat van vandaag op school vond ik het gewoon niet meer zo leuk..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik vind het zwaar irritant ja (krul)


    -

    MOCMOC schreef:
    (...)Nee, het was een paar dagen geleden ofzo gebeurt, maar door dat van vandaag op school vond ik het gewoon niet meer zo leuk..


    Dan spijt het me, sorry. Ik wou me even de mod voelen die ik neit ben (nerd)

    Op quizlet snap ik het helemaal dat ze je erop aanspreken maar in het echt is het gewoon kut. Je hebt nou eenmaal van dat soort mensen rondlopen.


    your eyes are like stars in the night.

    In het echt is het irritant, want soms spreek ik erg intieme zaken. Op Quizlet vind ik het niet erg, ik vind het zelf ook leuk om de mod te spelen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Kan ik ook niet tegen :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Heb ik ook en ik word er ook gek van. Mensen kunnen niet normaal doen en begrijpen dat sommige dingen alleen gedaan moeten worden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ach, iedereen heeft toch wel mensen waaraan die zich irriteert. That's life people.


    Don't dream your life, but live your dream!