• Ik haat het serieus als mensen zich met mij of mijn vriendinnen bemoeien! Ik krijg er serieus het vliegend schijt van! Dan praat ik met mijn vriendinnen over iets en dan hebben die bitches er iets van opgevangen en bemoeien ze zich met ons gesprek en voelen ze zich "cool" dat ze er ook iets van snappen en mee kunnen praten.
    Ironie: Ze zitten er totaaaaaaaaaaaaal naast!

    Op Quizlet heb je ze ook. Ben je met je vriendinnen in een topic bezig, wijk je een beetje uit van het onderwerp en komt er zo iemand zeggen dat je ontopic moet gaan.. (users, geen mods bedoel ik dan) Ik heb er echt een stronthekel aan!

    Hebben jullie ook zo'n hekel aan bemoeials? In real life en op Quizlet?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Laten we elkaar de handen schudden, ik ook Lynn. Bah!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Owja, maar ik loop soms wel eens te zeggen van 'En nu ontopic hea? Dames?' maar dat doe ik dan om te kutten tegen mijn mede-hondjes/baas (nerd)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 18:39 ]

    In real vind ik het zo irritant, en dan ga ik ook gewoon lekker asociaal met mijn rug naar die persoon staan.
    Hier op Q, wat een openbare site is, vind ik dat iedereen mee mag praten met een onderwerp. Maar mod-gedrag vertonen is dan weer ontzettend irritant. Ga dan lekker weg ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.