• Ik heb al een tijdje geen zin meer om stories te schrijven en mijn inspiratie is ook foetsie. Sindsdat Q plat gelegen heeft en ik een tijdje niet meer op Q kwam is de zin helemaal weg. Ik vind dit zo jammer want ik schreef zo graag aan m'n verhalen maar er komt gewoon niks deftigs meer uit mijn pen.
    Wie heeft dit ook al eens meegemaakt en hoe raak ik van mijn writersblock verlost?

    Mercikes voor eventuele goeie oplossingen.

    xx Candy


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Muziek luisteren films kijken, ga wandelen..
    Meer weet ik niet xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    gewoon een tijdje afstand nemen van je verhalen,
    muziek luisteren, afleiding zoeken,

    en dan als je er toe voelt gewoon wat dingen schrijven, (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Films kijken, boeken lezen, muziek luisteren,...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Weetje, het klink misschien raar, maar een tijdje geleden had ik mijn account één dagje op inactief gezet. Niet om aandacht te krijgen ofzo, maar om eventjes afstand te doen van Quizlet. Geen e-mailtjes van nieuwe deeltjes, gb berichtjes of eender wat en geen "druk" op je schouders op per sé een nieuw verhaal of hoofdstuk te schrijven. Toen ik 's avonds mijn account weer actieveerde voelde ik me veel luchtiger en had ik meer zin én inspiratie om te schrijven..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ga naar de stad en luister naar gesprekken van anderen,
    Na 1 of 2 zinnen stop je met luisteren en maak je in je hoofd het gesprek af.
    Klinkt weird, maar helpt bij mij goed (:

    En natuurlijk veel lezen en films kijken.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Heb ik ook last van. Ik had eerst 11 hoofdstukken, best veel voor mij (:
    maar door de crash was ik dus alles kwijt en nu ben ik opnieuw begonnen en heb er nog maar 4. Dan heb ik wel zin om verder te schrijven maar lukt het gewoon niet ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"