• Ik wist al dat ik spataders had achter mijn knieën, niet zo erg eigenlijk. Maar toen ik me wat draaide om de achterkant van mijn been te zien vond ik het echt lelijk om te zien dat ik daar spataders had, je ziet zelfs een lange, redelijk dikke blauwe ader en ik vind aders en alles wat met organen en shit te maken heeft eng. En ik vind het vooral lelijk. Ik hoop maar dat ik het me erger inbeeld dan het is want zoals ik het zie is het niet echt zo mooi! >< Buh, kutdingen.

    Hebben jullie (duidelijke) spataders?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nee, ik niet. ik zou dat ook wel eng vinden


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee. Maar uhm, kun je er misschien iets tegen doen?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    Nee. Maar uhm, kun je er misschien iets tegen doen?

    Nee, maar steunkousen helpen er wel tegen, als je veel moet staan bijvoorbeeld.


    Your make-up is terrible

    Nee. En volgens mij kun je er wel wat aan doen met spuiten ofzo, weet niet precies.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Daar kun je iets aan laten doen hè? En steunkousen helpen inderdaad zoals Assassin al zei. En ik heb er geen last van.

    Puzzle schreef:
    Nee. Maar uhm, kun je er misschien iets tegen doen?

    Met een operatie kan je ze laten weghalen en dat doet blijkbaar pijn. Maar zo erg is het bij mij nog niet. -hoop ik-
    Maar no fucking way dat ik daarvoor onder het mes ga. Mijn mama en tante's hebben het ook dus so what. Zó erg is het nu ook weer niet. En mijn nicht zei dat als je, je benen over elkaar kruist je het ook makkelijker krijgt. Dus dat probeer ik nu ook te vermijden. Als ik mezelf betrap daarop haal ik ze meteen van elkaar af.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, wel duidelijk zichtbare op mijn armen en dat vind ik ook erg lelijk.


    I am an idiot, I move.

    Je kan altijd een panty kopen met exact dezelfde kleur als jouw benen, sommige merk je niet eens op (;


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik niet, mijn zus wel.
    Ik vind het trouwens niet eens zo lelijk. Sterker nog, als iemand zichtbare aders op zijn handen heeft vind ik dat vaak zelfs mooi. o.O
    Maar ik snap best dat het voor jezelf wel vervelend kan zijn. Al stoor ik me er niet/zelden aan bij mensen als ze zoiets hebben. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb er een paar op mijn bovenbenen. Gelukkig zie je die bijna nooit. (: Misschien kan je er een bruin zalfje of iets dergelijks over smeren?


    If we had not a soul, music would have created it.