• De stelling van vandaag luidt:
    Het schoolrooster moet ver van tevoren al bekend zijn voor leerlingen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Eens,
    het zou veel handiger zijn en misverstanden voorkomen (;


    Me so good.

    Maken jullie dan ook alle roosters op school? Waarbij komt kijken dat sommige docenten persé een blokuur willen, dat docenten 1 werkdag per week vrij zijn, sommige docenten kunnen op sommige uren niet... Ik vind het niet meer dan logisch dat dat niet 5 weken van tevoren bekend is. En kom nou niet aan met het feit dat ze in principe 7 weken de tijd hebben. Die roostermakers hebben net zoals alle docenten recht op vrij zijn in de vakantie. In de 1ste en laatste week van de zomervakantie moeten ze werken en dan worden ook de roosters gemaakt.
    Bij ons maakt de roostermaker ze zelfs in de vakantie. En dan komen ze ook een paar dagen van tevoren op internet te staan. Het is een heel gedoe om zoiets te maken, dus ik vind het logisch.
    En jullie willen de profielkeuzes niet te laat geven, want stel je voor dat je nog twijfelt en je 2 of misschien zelfs 3e rapport wilt zijn. Kan ik me voorstellen, maar dan moet je ook niet gaan klagen dat ze pas laat met de klassenindeling kunnen beginnen en dus laat met de roosters kunnen beginnen.

    Oneens dus.


    To live would be an awfully big adventure

    bij ons staat het er een week van te voren op
    en that's fine


    I am in frigging LOVEEE

    Haha. Ik zou al blij zijn als ik in het begin van het jaar gewoon een vaste uurrooster kreeg (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eens, ik was bijna ontslagen omdat ik mijn rooster steeds pas een week of zelfs een dag voordat we beginnen pas weten en daar kon mijn baas niet tegen.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Eens.

    Eens!


    Don't dream your life, but live your dream!

    eens, als het dan samenkomt met buitenschoolse activiteiten zie je dat van tevoren, en heb je nog tijd om om iets te regelen, in plaats van dat last-minute gebeuren
    en je hebt ruim de tijd om over je nieuwe rooster te zeiken :$


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    eens


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Eens (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eens,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Nee, ik vind van niet hoor. Ik vind het net grappig, dat gedoe met die uurroosters in het begin. En dat dan een paar keer onverwacht van rooster verandert eer die vast staat.
    Dat hoort er gewoon bij.:Y)


    effort never betrays you

    Inviolable schreef:
    Eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, wij krijgen de eerste schooldag meteen een voorlopig rooster, maar ik zou wél liever hebben dat het meteen een vast rooster is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eens, het is bij ons wel zo, maar in de vakantie zou het heel handig zijn, vooral als je zoals ik ben, ik kreeg in de 2e klas een paar nieuwe vakken en ik poepte in mn broek van de spanning. :O


    Live Like There's No Tomorrow &#9829;