• Huuh ik heb zin om mijn haar weer te verven. De laatste keer was in oktober en er zit nu zo'n vijf centimeter uitgroei. Ik weet alleen niet of ik zwart of blond haar moet nemen. En lang leve de pollies.

    pollie

    Ik laat geen foto van mezelf zien, dus jullie moeten maar aanklikken wat jullie beter lijkt. Des te groter de verassing.

    Ik heb het allebei al gehad en het staat mij allebei dus ook =') Mijn haar is nu een mengeling van bruin en blond.
    Ta-daa :)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 19:47 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Noh, zonder foto is dat moeilijk te beoordelen hoor (:
    Welke kleur heb je nu?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Daar kan ik niet op antwoorden zonder je gezicht en haren te zien. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is meer wat voor type je bent, en hoe je gezicht er uit ziet. Maar bedoel je van dat blond als Stacey Rookhuizen, of blond als gewoon blond. En zwart is meestal ook wel mooi, maar ik zou 't niet weten.


    live the life you love

    ik zeg blond
    zwart is mijn favro kleur maar maakt je snel bleek\


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Pirates schreef:
    Daar kan ik niet op antwoorden zonder je gezicht en haren te zien. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bwhaha, ik ben maar 1 van de twee die op blond hebben gestemd? Blond is zo vrolijk voor als de zomer weer komt, maar waarom niet beide trouwens? Blond & Zwart.

    Blond, is leuker voor de zomer (krul)


    -

    zwart xd


    Save me from myself.

    reyon schreef:
    Noh, zonder foto is dat moeilijk te beoordelen hoor (:
    Welke kleur heb je nu?

    Pirates schreef:
    Daar kan ik niet op antwoorden zonder je gezicht en haren te zien. (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Pirates schreef:
    Daar kan ik niet op antwoorden zonder je gezicht en haren te zien. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Op zoiets kan je niet beoordelen als je het gezicht niet ziet. Sommige mensen staan beter met blond dan met zwart of juist omgekeerd. Hoe kunnen wij weten waar jij het beste mee staat ?


    -

    Ligt eraan wat voor kleur je nu hebt. Want als je het al geverfd hebt, en je wilt het nu blond, moet je gaan blonderen. Ik wilde het namelijk van bruin naar blond hebben, en ik heb dus denk ik wel 4 maanden moeten wachten, omdat ik nog verf van de vorige keer in mijn haar had zitten. D: zwart is dan handiger.


    Destroy what destroys you.

    Je kan moeilijk beoordelen zonder je gezicht te zien, maarja. Ik zou voor blond gaan, zwart laat je meteen zo bleek lijken, vooral als je ook nog is zwarte makeup draagt. En sowieso, voor de zomer :')