• Ik hield al eerder echt veel van haar muziek, maar ik denk dat dit liedje voor mij toch echt het toppunt van geweldigheid is. Ik heb de clip al te vaak keken en maakt me elke keer weer aan het huilen.

    What do you think?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 21:31 ]

    Vultures schreef:
    Ken hem al best lang, maar die video clip raakt me toch elke keer weer diep. Pink is echt geweldig.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik vind het echt een supermooi liedje. <3.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Vind het een geweldig liedje!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik vind die clip en dat liedje echt geweldig! <3


    Even a white rose has a black shadow.

    Als ik dat liedje hoor krijg ik echt kippenvel from my head to my toes dude.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Het lied & de clip, zijn gewoon Fucking Perfect


    Thanks for loving me, cuz you're doing it perfectly :)

    Ik ken hem al een aantal weken maar ik blijf het super vinden en luister het trouw voordat ik ga slapen ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    echt een mooi liedje, en super mooie clip


    Every touch feels like an eternity

    Het is zo een mooi liedje, met een aangrijpende tekst die je wel doet nadenken. Ik herken dingen aan mezelf in de clip, en het doet me realiseren dat iedereen wel "perfect" is op zijn eigen manier.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik vind dit een geweldig liedje , het raakt me elke keer weer . Moet telkens wel een traantje weg pinken . De betekenis licht ook heel diep en kan ik bij mezelf op een of andere manier wel weer brengen . Ik lieft dit liedje


    You make my life perfect ! <3

    T'is echt prachtig. Die vrouw weet wat muziek maken en teksten schrijven is.


    ars moriendi

    Dreamwalker schreef:
    Ik vind de clip ook geweldig (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind het een heel mooie liedje ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Krijg echt gewoon een brok in mijn keel bij het zien van die videoclip.


    ars moriendi

    Ik vind 'm vrij commercieel... Meestal vind ik P!nks muziek heel leuk, maar deze vind ik muziek schrijven om muziek te schrijven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.