• Ik hield al eerder echt veel van haar muziek, maar ik denk dat dit liedje voor mij toch echt het toppunt van geweldigheid is. Ik heb de clip al te vaak keken en maakt me elke keer weer aan het huilen.

    What do you think?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 21:31 ]

    Ik kende het clipje nog niet, maar ik vind het echt geweldig. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moest huilen bij die clip. Raakt me echt.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 17:41 ]


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    Same here, heb er ook om gehuild, en ik vind het echt een geweldig mooi nummer de tekst ook <3


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Vind hem prachtig.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind de clip heel mooi, het liedje vind ik verder niet heel boeiend.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Vultures schreef:
    Ken hem al best lang, maar die video clip raakt me toch elke keer weer diep. Pink is echt geweldig.

    Amen.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind dat echt een geweldig liedje. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind de clip echt serieus mooi, en dat liedje, die tekst mean.
    Ze weet er zoveel gevoel in te leggen! (:


    Save me from myself.

    Die clip is echt goed, de tekst natuurlijk ook en het liedje ook.. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Vultures schreef:
    Ken hem al best lang, maar die video clip raakt me toch elke keer weer diep. Pink is echt geweldig.

    Eigenlijk ben ik niet zo 'Pink'erig', maar dit lied vind ik écht heel mooi :x Vooral omdat je zo lekker kan meeblehren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    jup, ik heb ook gehuild bij die clip zeker op het laatst ik vond het zo mooi! omg P!nk heeft zulke mooie en inspirerende teksten... <3


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    die ene scene waarbij dat meisje perfect in haar arm kerft terwijl ze in bad ligt vind ik echt té erg.
    ik heb gehuild daarbij.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    MissWanda schreef:
    ik heb de clip nog nooit gezien ;x


    lost in confusion, like an illusion

    Ik ken hem nog niet zo lang. Ik heb hem een keer geluisterd/bekeken en heb daarna zo hard gehuild dat ik hem gewoon niet meer kán kijken (x


    Felix