• Ik denk dat het ondertussen al weer enkele maanden geleden is dat ik nog eens op Quizlet ben geweest. Het is in ieder geval al meer dan een jaar geleden dat ik nog een topic heb geopend. Voor de mensen die mij niet kennen, in een ver verleden ben ik nog moderator geweest hier op quizlet. Ik heb hier een hele boel toffe mensen leren kennen en na een tijd heb ik ook afscheid van hen genomen toen het leven voor mij een andere weg insloeg. Quizlet blijft echter altijd een belangrijk plekje in mijn hart hebben. Daarom wilde ik nog eens graah online komen en hallo zeggen tegen iedereen die me hier nog zou kennen. Hoe is het ondertusden met iedereen?

    Veel liefde ~
    Felicia c:


    What would Emma do?

    Oeh, ik herinner me je nog als mod! Wij zijn destijds samen mod geworden, geloof ik. ^^ Leuk om je weer eens terug te zien. c:


    Caution first, always.

    Hee Felicia! Leuk om je hier weer terug te zien. ^^ Ook ik was samen met jou op dezelfde dag mod geworden, hehe. Jouw vertrek als mod vond ik toch het meest verbazende die ik heb meegemaakt, omdat ik jou zo actief en enthousiast vond erin. Hopelijk gaat het goed met je!
    Heb jij nog die sig van Emmadag? :p Haha.


    Ik wil een tuin vol egels

    Heel misschien heb ik die sig nog ja haha. Ik was inderdaad nog heel actief, maar dat ging ten koste van mijn school en dat kon ik niet blijven doen. Top om jullie nog eens te zien c:


    What would Emma do?

    Welcome back (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk om je nog eens te zien! ^^ Ik vind het ook erg vreemd om jouw profiel te zien zonder rode naam, haha. Hopelijk blijf je nog even rondhangen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik hoop het ook. Ik heb toch een hele boel mooie herinneringen aan deze plek haha.


    What would Emma do?

    Leuk om je weer te zien! Jouw profielfoto vergeet ik nooit. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Welkom terug :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Jaa, welkom terug! *O*

    Yaaaaaaaaaay! Felicia!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Aaaah wat leuk! Ik ken je niet eens, maar het feit dat je gewoon terugkomt om even te kijken hoe het met iedereen is, vind ik echt super lief.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.