• De stelling van vandaag luidt:
    Geloof, bijvoorbeeld het christendom of de islam, is enkel angst voor wat er gebeurt als je dood gaat.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    oneens. dit is een leuke stelling omdat ik er nu over na ga denken!

    Oneens. Het is ook een manier of een reden om een beter leven te leiden, een rode draad van normen en waarden die door iedereen in de religie gevolgd wordt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oneens, het is een manier van leven


    Never mess with a girl, you get hurt

    Oneens, ik geloof eigenlijk niet dat er iets is na de dood. Als je dood bent houdt het gewoon op. Persoonlijk ben ik ook niet bang om dood te gaan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Iedereen zegt oneens, laat ik dan maar eens zeggen.

    (niet beledigend bedoelt, tegen nietmand) Maar wat er na de dood met je gebeurt is toch iets waar veel mensen bang voor zijn. Geloven die over hel en het oneindige vuur vertellen helpen je niet zo'n angst te overwinnen.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    .

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 23:06 ]


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ik heb geen idee, want ik ben zelf niet gelovig en ik geloof ook niet dat er iets is daarboven of na de dood.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    EEMiEExBVB schreef:
    Ik ben het oneens met deze stelling, Waarom zou het de angst zijn?
    Van angst ga je niet geloven.. God is er voor ALS je angst hebt, dan vind je troost en warmte.. Veiligheid.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Zo erg oneens.
    Ik kan hier niet zo snel een goed argument voor bedenken..

    niekema schreef:
    Iedereen zegt oneens, laat ik dan maar eens zeggen.

    (niet beledigend bedoelt, tegen nietmand) Maar wat er na de dood met je gebeurt is toch iets waar veel mensen bang voor zijn. Geloven die over hel en het oneindige vuur vertellen helpen je niet zo'n angst te overwinnen.

    Indd, ben je al bang voor de dood gaan ze je bij sommige geloven ook nog vertellen dat als je iets slechts hebt gedaan voor altijd zal branden..

    Oneens


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Poseidon schreef:
    Oneens, denk ik.