• Tokio Hotel is op Quizlet volgens mij hellemaal uit. ik bedoel. vroeg, werd het hier overspoelt door., ''tokio hotel dit, en tokio hotel dat.'' vandaar hun eigen forum.[wat nu ofergens dood is]
    Nu weet iedereen dat, tokio hotel hellemaal over is[en neemt Justin Bieber Q ofzo., en heeft hij geen eigen forum. Gelukkig., ;x] en zo heeft het ook voor mij gevoelt.
    Nu zat ik van de week, 's ochtens vroeg het slaap uit mijn ogen te wrijven terwijl ik de tv aandeed. en tot mijn verbazing was de Clip van Monsoon bezig op TMF. meteen was ik wakker en heb ik eigenlijk met groote ogen naar de tv zitten kijken.
    en toen opeens wist ik weer, waarom ik vroeg zo'n fan van ze was, en mijn kamer vol hing met Bill's hoofd.
    Het klinkt raar, maar mede door tokio hotel, ben ik wie ik nu ben. door Tokio Hotel heb ik geleerd dat het niet uitmaakt hoe je erbij loopt, zolang je maar in jezelf geloofd.
    De kriebels vlogen door me buik heen toen de clip was afgelopen en ergens was ik op de fiets heel blij dat th nog op mijn mobiel stond. en heb ik de helle weg naar school naar ze geluisterd. [wel de oude nummer, want de nieuwe ken ik niet, en heb ik ook niets mee] en even voelde het weer zoals vroeger. alle nummers die ik vroeger wel 10x op een dag luisterde kwamen voorbij en ik kon ze nogsteeds meezingen.

    -Nee. dit betekend niet dat ik weer zoals vroeger alleen maar het woord tokio hotel kende, en niet open stond voor andere muziek. want dat stond ik toen niet. maar heel af en toe kan tog geen kwaad?
    want geef toe, we waren vroegen, niks voor niks allemaal fan van ze?
    dus, wie heeft er heel stiekem, heel erg diep van binnen, nog steeds een heel klein betje, en zwak voor de jongens?
    of ben ik nu echt de enige., ;x

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 13:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nee dat heb ik niet meer. Tokio Hotel is een tijdje een obsessie geweest en heeft me doen inzien hoe dom obsessief fan-zijn is en hoe achterlijk je dan overkomt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben eigenlijk nooit fan van ze geweest, en zat ook pas op Q nadat die hype over was.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik zal altijd fan blijven :3


    we all deserve to die

    Ik heb ongeveer een maand naar TH geluisterd, maar nee dat is nu over. Ik vind dat ze ook te populair zijn. En dat heb ik ook met de Jonas Brothers, hun tijd is geweest, en ik laatst luisterde ik WYLMITE en ik miste ze zo erg. o:


    live the life you love

    Ik moet Tokio hotel persoonlijk niet zo ;x
    Ben alleen maar geobsedeerd door Taylor Lautner(;


    Me so good.

    Oh zeker wel! Niet meer dat hypere van 2007, maar gewoon. En ik ken dat gevoel. Anderhalf jaar geleden ging ik ineens weer Durch den Monsun luisteren en ik voelde me zo verliefd! Alles kwam weer 'naar boven'.


    Felix

    develin schreef:
    ik zal altijd fan blijven :3


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik vind de oude liedjes ook nog leuk en van dat concert heb ik toch echt enorm genoten haha (: Maar het is verleden tijd en ik heb nu echt een hele andere muzieksmaak. Ik hou nu echt van bijna alles en ik ben niet zo iemand die echt expliciet fan is van één band ofzo. (:
    Maar ik vond die periode echt geweldig (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben nooit gestopt met van ze te houden, ik kan mezelf ooit niet voorstellen dat ik ze op de duur niet meer graag zou horen, ik bedoel, ze betekenen zo veel voor me, ookal ken ik ze niet persoonlijk. Ik ben nu al bijna 4 jaar fan van hun, en ik heb iedereen bewezen dat het voor mij niet zomaar een hype is. Mijn kamer hangt ook nog steeds vol :$ Ik zou echt niet zonder ze kunnen! Voor mij zijn ze ook niet 'dood' op Quizlet, want zelf lees ik enorm veel stories, en schrijf er zelf ook twee, waarvan de ene 50 abo's heeft. Het doet me altijd meer en meer pijn om mensen te zien afhaken, en ik kan er helemaal niets aan doen, het doet me nu eenmaal pijn. Ik ben blij dat ik nog een paar vriendinnen heb die fan zijn, en als ik mensen met een trui of tshirt van TH aanzie maakt het me altijd zó fucking blij! Wauw, wat een tekst (flower)


    I changed.

    Pittsburgh schreef:
    Dat heb ik met McFLY, en daar schaam ik me totaal niet voor :')


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ja, vroeger was bijna heel Quilet TH en nu Jb ontdekt is op Q is dat wat minder geworden (Ik heb niks tegen JB ofzo)
    Ik mis ze ook wel een beetje :$


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Billusion schreef:
    Ik ben na 4 jaar nog steeds een fan van ze. :Y)


    One Day you'll remember me...

    Genius schreef:
    Ik schaam me dood voor mijn TH periode, vooral omdat ik zo'n hysterische fan was (krul) Maar ik heb er geen spijt van, het heeft me ook gemaakt zoals ik ben. Ik liep er toen anders bij dan de rest en dat heeft me wat zelfvertrouwen gegeven. Maar ik luister het nu niet meer, het hoort niet meer bij me. Maar heb nog steeds alle liedjes en alle posters en shit. Ik slaap zelfs nog in mijn TH shirt (krul) Maar ik vind dat het gewoon verleden tijd is, ook al vind ik de liedjes nog steeds leuk.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik ben nog steeds fan, Sinds 2005, En ik ben niet van plan ze ineens te laten vallen (:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ja, maar dat is niet zo stiekem. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'