• Tokio Hotel is op Quizlet volgens mij hellemaal uit. ik bedoel. vroeg, werd het hier overspoelt door., ''tokio hotel dit, en tokio hotel dat.'' vandaar hun eigen forum.[wat nu ofergens dood is]
    Nu weet iedereen dat, tokio hotel hellemaal over is[en neemt Justin Bieber Q ofzo., en heeft hij geen eigen forum. Gelukkig., ;x] en zo heeft het ook voor mij gevoelt.
    Nu zat ik van de week, 's ochtens vroeg het slaap uit mijn ogen te wrijven terwijl ik de tv aandeed. en tot mijn verbazing was de Clip van Monsoon bezig op TMF. meteen was ik wakker en heb ik eigenlijk met groote ogen naar de tv zitten kijken.
    en toen opeens wist ik weer, waarom ik vroeg zo'n fan van ze was, en mijn kamer vol hing met Bill's hoofd.
    Het klinkt raar, maar mede door tokio hotel, ben ik wie ik nu ben. door Tokio Hotel heb ik geleerd dat het niet uitmaakt hoe je erbij loopt, zolang je maar in jezelf geloofd.
    De kriebels vlogen door me buik heen toen de clip was afgelopen en ergens was ik op de fiets heel blij dat th nog op mijn mobiel stond. en heb ik de helle weg naar school naar ze geluisterd. [wel de oude nummer, want de nieuwe ken ik niet, en heb ik ook niets mee] en even voelde het weer zoals vroeger. alle nummers die ik vroeger wel 10x op een dag luisterde kwamen voorbij en ik kon ze nogsteeds meezingen.

    -Nee. dit betekend niet dat ik weer zoals vroeger alleen maar het woord tokio hotel kende, en niet open stond voor andere muziek. want dat stond ik toen niet. maar heel af en toe kan tog geen kwaad?
    want geef toe, we waren vroegen, niks voor niks allemaal fan van ze?
    dus, wie heeft er heel stiekem, heel erg diep van binnen, nog steeds een heel klein betje, en zwak voor de jongens?
    of ben ik nu echt de enige., ;x

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 13:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lysistrata schreef:
    Ik ben nog steeds fan, Sinds 2005, En ik ben niet van plan ze ineens te laten vallen (:


    Idem! maar ik sinds 2007 (flower)


    I changed.

    Smeagol schreef:
    Ik ben nog steeds fan:Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Dat heb ik dus ook :3
    Dan zie ik ze ergens voorbij komen, op tv ofzo, en dan kijk ik er echt met open mond naar ghehe :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    failerd schreef:
    ik ben nooit fan van ze geweest, dus ik heb geen zwak voor ze ;D

    Ik ben geen fan meer. Ik heb nog 5 liedjes ofzo van hen in iTunes en heel soms hoor ik die toevallig nog eens en dan laat ik ze wel opstaan. Maar ik krijg dan geen speciaal gevoel meer, ik mis die tijd ook niet. Ik blijf ze wel dankbaar voor de mensen die ik hier door hen toch wel heb leren kennen. (cat)

    Nooit fan geweest, zal nooit fan worden. Helemaal niks voor mij.


    ars moriendi

    Je ben of Fan voor het leven of geen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ben nog steeds een die-hard Tokio Hotel fan. En nee, met die-hard bedoel ik niet dat ik niks anders doe dan Tokio Hotel luisteren, maar dat ik altijd achter ze ben blijven staan en dat nog steeds doe.

    Lysistrata schreef:
    Ik ben nog steeds fan, Sinds 2005, En ik ben niet van plan ze ineens te laten vallen (:


    Precies, maar dan sinds 2007 (:

    Confused schreef:
    (...)

    Precies, maar dan sinds 2007 (:


    En ik ook (:


    Jus drein jus daun.

    Decide schreef:
    Je ben of Fan voor het leven of geen.

    Dat vind ik nergens op slaan.,
    vroeger was ik fan van k3., nouw nu tog ook niet meer.,
    je muzieksmaak verandert door de tijd heen., je bent dan fan van dat en dan fan van dit., en als dat over is, betekend dat niet, dat je ook nooit echt fan bent geweest.
    net als bij tokiohotel. vroeger was ik tog echt een fan en nu niet meer, omdat hun nieuwe lietjes van nu me niet aanstaan.
    betekend dat dan dat ik vroeg toen ik mezelf fan noemde, geen echt fan was, omdat ikze nu niet meer leuk vind?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha, ik snap precies wat je bedoeld.
    Op dat soort momenten snap ik ook waarom ik toen zo'n fan was en wat ze hebben bijgedragen aan mijn leven.


    Fuck the world, I don't care.

    Dat gaat met mij precies zo, haha. Ik ben nu geen fan meer maar ik heb toch ook wel mijn TH periode gehad. :')


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    Ik ben nog steeds fan!
    Ookal ben ik geen óntzettend lange fan. Jaartje ofseu:$.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben geen fan van th (geweest) maar ik begrijp wel wat je bedoeld. :)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for