• Tokio Hotel is op Quizlet volgens mij hellemaal uit. ik bedoel. vroeg, werd het hier overspoelt door., ''tokio hotel dit, en tokio hotel dat.'' vandaar hun eigen forum.[wat nu ofergens dood is]
    Nu weet iedereen dat, tokio hotel hellemaal over is[en neemt Justin Bieber Q ofzo., en heeft hij geen eigen forum. Gelukkig., ;x] en zo heeft het ook voor mij gevoelt.
    Nu zat ik van de week, 's ochtens vroeg het slaap uit mijn ogen te wrijven terwijl ik de tv aandeed. en tot mijn verbazing was de Clip van Monsoon bezig op TMF. meteen was ik wakker en heb ik eigenlijk met groote ogen naar de tv zitten kijken.
    en toen opeens wist ik weer, waarom ik vroeg zo'n fan van ze was, en mijn kamer vol hing met Bill's hoofd.
    Het klinkt raar, maar mede door tokio hotel, ben ik wie ik nu ben. door Tokio Hotel heb ik geleerd dat het niet uitmaakt hoe je erbij loopt, zolang je maar in jezelf geloofd.
    De kriebels vlogen door me buik heen toen de clip was afgelopen en ergens was ik op de fiets heel blij dat th nog op mijn mobiel stond. en heb ik de helle weg naar school naar ze geluisterd. [wel de oude nummer, want de nieuwe ken ik niet, en heb ik ook niets mee] en even voelde het weer zoals vroeger. alle nummers die ik vroeger wel 10x op een dag luisterde kwamen voorbij en ik kon ze nogsteeds meezingen.

    -Nee. dit betekend niet dat ik weer zoals vroeger alleen maar het woord tokio hotel kende, en niet open stond voor andere muziek. want dat stond ik toen niet. maar heel af en toe kan tog geen kwaad?
    want geef toe, we waren vroegen, niks voor niks allemaal fan van ze?
    dus, wie heeft er heel stiekem, heel erg diep van binnen, nog steeds een heel klein betje, en zwak voor de jongens?
    of ben ik nu echt de enige., ;x

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 13:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    passerPUNT schreef:
    Ja, ergens mis ik mijn th-periode wel :x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben nog fan.
    Maar iedereen dat vroeger fan was en nu 'niet meer', zouden allemaal eens naar monsoon of eender welk oud liedje luisteren, sowieso dat ze daar veel herinneringen aan hebben.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Ik ben nog fan.
    Maar iedereen dat vroeger fan was en nu 'niet meer', zouden allemaal eens naar monsoon of eender welk oud liedje luisteren, sowieso dat ze daar veel herinneringen aan hebben.

    daar gaat heel het topic over., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik ben nog steeds fan. alleen ze zijn teveel veranderd. Bill heeft die glans waar ik zo van hield niet meer in zijn ogen. en de laatste tijd ziet hij er op fotos ook echt niet uit. ik denk dat die hele tijd die ze in de vs hebben doorgebracht en dat hele stalkergedoe de band kapot heeft gemaakt. ook hierdoor raakten vele fans af. maar ik ben altijd achter ze blijven staan. en dat blijf ik ook. weetje nog dat we allemaal zeiden. Tokio hotel fur immer. laten we dat ook waarmaken. en achter Bill Tom georg en gustav blijven staan. ze zijn het waard(H)


    http://www.youtube.com/watch?v=VyZYzxndVfo&feature=related

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 11:40 ]

    Billusion schreef:
    Ik ben na 4 jaar nog steeds een fan van ze. :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    je hebt helemaal gelijk!
    en als ik heel eerlijk ben vind ik het ook helemaal niet leuk dat er niet zoveel topics meer zijn of story's enzo.
    ik hield van die verhalen over hun.
    en dan krijg je van steeds meer te horen dat ze geen tokio hotel fan meer zijn. en dan zie je de volgende dag iets met bieber in hun naam staan.
    ik ben ook fan van justin bieber maar ik mis tokio hotel.
    ookal ben ik nog steeds heel erg fan.(H)


    steel mijn eten en ik eet jou. :)

    tomsbby schreef:
    je hebt helemaal gelijk!
    en als ik heel eerlijk ben vind ik het ook helemaal niet leuk dat er niet zoveel topics meer zijn of story's enzo.
    ik hield van die verhalen over hun.
    en dan krijg je van steeds meer schrijfsters te horen dat ze geen tokio hotel fan meer zijn en dus stoppen met hun story's. en dan zie je de volgende dag iets met bieber in hun naam staan.
    ik ben ook fan van justin bieber maar ik mis tokio hotel.
    ookal ben ik nog steeds heel erg fan.(H)


    steel mijn eten en ik eet jou. :)