• Ik ben bang om op te treden.. Ik weet niet waarom. Ik moest een keer optreden, maar ik was zó bang dat ik in huilen uibarstte, en niet meer durfde op te treden. Vond ik wel lullig voor mijn vriendin met wie ik meedeed, want die wou heel graag.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hee je bent niet de enige ik heb ook podium vrees:$


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    MissAthena schreef:
    hee je bent niet de enige ik heb ook podium vrees:$

    Same here


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb je ook problemen met dingen voor de klas vertellen?
    Ik herken het wel. Vroeger hield ik ervan, maar nu ben ik echt super bang


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Heb je ook problemen met dingen voor de klas vertellen?
    Ik herken het wel. Vroeger hield ik ervan, maar nu ben ik echt super bang

    Uhu.. ben altijd bang dat ik het fout doe!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb dat alleen als ik met weinig mensen op het podium sta.. Ik zat in de musicalklas en als we dan met zn alle op moesten treden vond ik het niet erg, maar moest ik alleen voor de klas zingen.. Ik kan dan alleen maar trillen:S


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik heb volgende week 2 optredens in hetzelfde uur. Ik ben zenuwachtig, echt niet normaal.


    your eyes are like stars in the night.

    Vorig jaar met de open dag van school moest ik optreden met de schoolband. Ik vond het niet erg om op te treden voor vreemde mensen, ik vond het erg dat mijn muziekdocent ons optreden filmde en op de schoolsite zette.
    Ik denk dat de meeste kinderen nerveus of bang zijn als ze voor iemand moeten optreden ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vind het niet eng om op te treden (: Alleen wat gezonde zenuwtjes.
    Maar een referaat of zo voor de klas, dat vind ik dan weer wel heel naar..


    Felix