• Hehe! Ik heb nog rollen nodig voor mijn Tom liefdesserie:
    I'm the daugther of Nena and the best friend of Bill Kaulitz but I love Tom.
    Het gaat over een meisje. De dochter van Nena. Als ze 13 is moet ze verhuizen en komt op een nieuwe school. De tijd voordat ze op school kwam had ze vaak gechat met Bill. Het is haar beste vriend geworden, maar dan wordt ze verliefd op Tom. En ze weet niet of Bill dat wel zo leuk zou vinden. Dit zijn de rollen:
    Trouwe hond:
    Meelopers (ook bitches):
    -
    -
    Bitch uit de buurt: Micelle TomIsMyAngel
    2 broers:
    -
    -
    Kids uit de buurt:
    -
    -
    -
    Vrouwelijke Mentor:
    Ohja dit wil ik weten:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Likes:
    Dislikes:
    Tekst:


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik wil die bitch rol


    I need you like a heart needs a beat

    Bitch uit de buurt :D of kan je ook de hoofdrolspeelster zijn? En wat wil je weten?

    moet je iets weten?


    I need you like a heart needs a beat

    Kids uit de buurt

    zoek je ook nog een gustavlover??? wan tdan meld ik me aan :)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Wat ik moet hebben staat er nu bij


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Bitch rol maar liever iets wat met Tom heeft te maken bijv. Zijn BF ofzo of zijn vriendin x'D Als je zoiets nodig hebt laat het dan weten en anders die Bitch rol! :D

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17??

    Foto:
    http://www.webwombat.com.au/lifestyle/fashion_beauty/images/jessica-alba-3.jpg Als het plaatje niet goed is meld het dan, want dan ga ik op zoek naar een ander :D

    Likes: TH, Ice cream, chocolade, hello kitty, gloomy bears

    Dislikes: TH haters, fietsen en de winter

    Tekst:

    Heey!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaar oud! Mijn hobby's zijn; Shoppen, foto's maken, tekenen, schrijven, gitaar spelen. Mijn karakter is voornamenlijk; Bitchy, grappig en lief, maar ik kan als ik je niet goed ken nogal gemeen en bitchy uit de hoek komen!! Ik ben verslaafd aan Tom kaulitz<3, chocolade en ijs! En wat ik echt uber cute vind zijn Hello kitty en de gloomy bears! Verder heb ik niks te melden over mezelf!

    Byez, Love you all<3!

    Dankjee voor de rol lieverd! <3

    JAH MENSEN SCHIET IS OP!!!ZE MOET BEGINNEN WANT IK MOET GAAN MET MIJN LIEVE VRIENDINNETJE (A)XOXO srry voor CAPS !!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~